logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jak dobrze wstać skoro świt! - kampania marki Melatonina Lek-Am

  PR 24.10.2022, przeczytano 384 razy
ilustracja

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina LEK-AM. Kreację opracowała agencja AżTuNagle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jak-dobrze-wstac-skoro-swit%21---kampania-marki-melatonina-lek-am,397742,artykul.html

Nowa kampania, realizowana pod hasłem „Do wyspanych świat należy”, odchodzi od stereotypowego dla kategorii preparatów nasennych dramatyzowania problemów z zasypianiem.

- Zamiast opowiadać o nieprzespanych nocach i przewracaniu się na poduszce, wolimy pokazać konsumentom radosny świat ludzi wyspanych - mówi Mirek Kulisz, creative partner w agencji AżTuNagle - Kiedy po dobrze przespanej nocy budzimy się wyspani, pojawia się energia, spokój, dobre samopoczucie. Po prostu chce się żyć.

Radosną atmosferę spotu podkreśla wykorzystany w nowym wykonaniu utwór „Radość o poranku” autorstwa legendarnego duetu Jonasz Kofta i Juliusz Loranc.

- Marka Melatonina LEK-AM pozostaje niekwestionowanym liderem kategorii, a taka pozycja zobowiązuje - przyznaje Anna Stachowska, dyrektor marketingu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM sp z o.o. - Startujemy z zupełnie nową, wyrazistą komunikacją, w której przypominamy jeden z najbardziej znanych polskich hitów. Postaraliśmy się tchnąć w niego nowe życie. Mamy nadzieję, że nasza reklama będzie dawać widzom sporo radości i zarażać pozytywną energią.

Za strategię, kreację, komunikację ATL i BTL odpowiada AżTuNagle, a za produkcję spotów Papaya Films.

Emisje spotów telewizyjnych 30” i 15” zaplanowano w TVN, TVP i Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.

Źródło: AżTuNagle

www.aztunagle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764