logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak pielęgnować miłość: podsumowanie kampanii drogerii Pigment

  PR 03.03.2020, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lutego w social media drogeria Pigment pod hasłem Jak pielęgnować miłość prezentowała serię filmów z udziałem seniorów z krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców. Jaki był zamysł marki i jakie reakcje wywołała akcja?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-pielegnowac-milosc%3A-podsumowanie-kampanii-drogerii-pigment,385918,artykul.html

Przez kilka ostatnich tygodni drogeria Pigment w mediach społecznościowych prowadziła kampanię społeczną pt. Jak pielęgnować miłość. Celem akcji było zaproszenie fanów marki do rozmowy o uczuciach. Wideo, które co kilka dni udostępniał Pigment, zrealizowane zostały we współpracy z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej, który zrzesza seniorów.

- Wspólnie rozmawialiśmy o pierwszych pocałunkach, randkowych rytuałach, cielesności w związku. Wideo ukazały ich wspomnienia, którym niejednokrotnie towarzyszyły wzruszenie, nostalgia. Pokazaliśmy, że bez względu na wiek, uczuciom towarzyszą emocje, a najwspanialsze wspomnienia o nich potrafią towarzyszyć nam przez lata. – wyjaśnia Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Oprócz kampanii reklamowej, marka przygotowała dla swoich fanów specjalny konkurs. Pod każdym z wideo obserwatorzy mogli udzielić własnej odpowiedzi na pytanie zadane w filmie. Co kilka dni Pigment poruszał inny aspekt miłości, tym samym zachęcając fanów do dyskusji i dzielenia się własnymi wspomnieniami oraz doświadczeniami. Jak dodaje Pigment, całej akcji przyświecało jedno – poszukiwanie odpowiedz na pytanie, jak pielęgnować miłość.

- Mówienie o miłości bywa trudne, wymaga odwagi. Za pomocą kampanii chcieliśmy pokazać, jak pięknie można o niej rozmawiać. I jak na różne sposoby można o miłość dbać, pielęgnować uczucia.

Pielęgnacja uczuć w wydaniu drogerii Pigment

Efektem kampanii było kilkadziesiąt zgłoszeń konkursowych, a najciekawsze z nich marka nagrodziła m.in. zestawami kosmetyków. Jednak na konkursie marka Pigment nie zakończyła swojej akcji:

- Zależało nam nie tylko na dyskusji. Luty to miesiąc wyjątkowy, kiedy z racji Walentynek temat miłości jest nam wszystkim szczególnie bliski. Jako drogeria wiemy, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja ciała. Nasze wideo oraz rozmowy z seniorami pokazały, że równie ważne jest pielęgnowanie uczuć, emocji, kobiecości. O to drugie pomogły nam zadbać warsztaty kosmetyczne, które przeprowadziliśmy dla seniorów.

  • Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość, a także wynikach konkursu znaleźć można na fanpage’u drogerii.

Źródło: Drogeria Pigment

www.drogeriapigment.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Anna_Jasion

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764