logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jedno takie miejsce w Sopocie: kampania Invest Komfortu

  PR 21.07.2022, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

Trójmiejski deweloper Invest Komfort nie tylko buduje wyjątkowe inwestycje, ale wyróżnia się również nowatorskimi pomysłami w komunikacji marketingowej. Niedawno przygotował dla osiedla Opacka oryginalną kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku. Teraz promuje położoną na skraju lasu Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, kameralną inwestycję Smolna Sopot. Invest Komfort tworzy miejsce, które zapewni mieszkańcom spokój i wyciszenie. Będzie się tu można rozkoszować otoczeniem wspaniałej przyrody oraz zieleni osiedla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jedno-takie-miejsce-w-sopocie%3A-kampania-invest-komfortu,396666,artykul.html

Smolną charakteryzuje elegancka prostota i powściągliwość form architektury i designu, które łączą się z dalekowschodnim harmonijnym współistnieniem domu i natury. Invest Komfort postawił na organiczne materiały. Na przykład elewacje budynków pokryte są drzewem palonym metodą shou sugi ban, rzadko spotykaną w europejskim kontekście kulturowym. To bardzo szlachetna, naturalna technika konserwująca drewno, pochodząca z Japonii.

- Kontrast wywołuje emocje, tak jak Smolna Sopot. Czerń i biel elewacji, cisza i spokój w przeciwieństwie do zgiełku miasta, to skrajności, których wypadkową jest balans, harmonia. Taka jest Smolna Sopot i taka jest kampania, naturalna, wynikająca z tkanki unikatowego miejsca – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu, Invest Komfort.

 Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku.

- W kampanii chcemy pokazać inny Sopot, daleki od wakacyjnych stereotypów. Materiały są utrzymane w minimalistycznym stylu, a powściągliwa estetyka przywodzi na myśl Japonię. Inspiracje kulturą tego kraju widać w identyfikacji wizualnej inwestycji – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Kampania inwestycji Smolna jest obecna w portalach z ofertami nieruchomości, lokalnych portalach trójmiejskich oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764