Trójmiejski deweloper Invest Komfort nie tylko buduje wyjątkowe inwestycje, ale wyróżnia się również nowatorskimi pomysłami w komunikacji marketingowej. Niedawno przygotował dla osiedla Opacka oryginalną kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku. Teraz promuje położoną na skraju lasu Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, kameralną inwestycję Smolna Sopot. Invest Komfort tworzy miejsce, które zapewni mieszkańcom spokój i wyciszenie. Będzie się tu można rozkoszować otoczeniem wspaniałej przyrody oraz zieleni osiedla.
Smolną charakteryzuje elegancka prostota i powściągliwość form architektury i designu, które łączą się z dalekowschodnim harmonijnym współistnieniem domu i natury. Invest Komfort postawił na organiczne materiały. Na przykład elewacje budynków pokryte są drzewem palonym metodą shou sugi ban, rzadko spotykaną w europejskim kontekście kulturowym. To bardzo szlachetna, naturalna technika konserwująca drewno, pochodząca z Japonii.
- Kontrast wywołuje emocje, tak jak Smolna Sopot. Czerń i biel elewacji, cisza i spokój w przeciwieństwie do zgiełku miasta, to skrajności, których wypadkową jest balans, harmonia. Taka jest Smolna Sopot i taka jest kampania, naturalna, wynikająca z tkanki unikatowego miejsca – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu, Invest Komfort.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku.
- W kampanii chcemy pokazać inny Sopot, daleki od wakacyjnych stereotypów. Materiały są utrzymane w minimalistycznym stylu, a powściągliwa estetyka przywodzi na myśl Japonię. Inspiracje kulturą tego kraju widać w identyfikacji wizualnej inwestycji – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.
Kampania inwestycji Smolna jest obecna w portalach z ofertami nieruchomości, lokalnych portalach trójmiejskich oraz w mediach społecznościowych.
Źródło: Communication Unlimited