logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jedno takie miejsce w Sopocie: kampania Invest Komfortu

  PR 21.07.2022, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Trójmiejski deweloper Invest Komfort nie tylko buduje wyjątkowe inwestycje, ale wyróżnia się również nowatorskimi pomysłami w komunikacji marketingowej. Niedawno przygotował dla osiedla Opacka oryginalną kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku. Teraz promuje położoną na skraju lasu Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, kameralną inwestycję Smolna Sopot. Invest Komfort tworzy miejsce, które zapewni mieszkańcom spokój i wyciszenie. Będzie się tu można rozkoszować otoczeniem wspaniałej przyrody oraz zieleni osiedla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jedno-takie-miejsce-w-sopocie%3A-kampania-invest-komfortu,396666,artykul.html

Smolną charakteryzuje elegancka prostota i powściągliwość form architektury i designu, które łączą się z dalekowschodnim harmonijnym współistnieniem domu i natury. Invest Komfort postawił na organiczne materiały. Na przykład elewacje budynków pokryte są drzewem palonym metodą shou sugi ban, rzadko spotykaną w europejskim kontekście kulturowym. To bardzo szlachetna, naturalna technika konserwująca drewno, pochodząca z Japonii.

- Kontrast wywołuje emocje, tak jak Smolna Sopot. Czerń i biel elewacji, cisza i spokój w przeciwieństwie do zgiełku miasta, to skrajności, których wypadkową jest balans, harmonia. Taka jest Smolna Sopot i taka jest kampania, naturalna, wynikająca z tkanki unikatowego miejsca – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu, Invest Komfort.

 Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku.

- W kampanii chcemy pokazać inny Sopot, daleki od wakacyjnych stereotypów. Materiały są utrzymane w minimalistycznym stylu, a powściągliwa estetyka przywodzi na myśl Japonię. Inspiracje kulturą tego kraju widać w identyfikacji wizualnej inwestycji – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Kampania inwestycji Smolna jest obecna w portalach z ofertami nieruchomości, lokalnych portalach trójmiejskich oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764