logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jedz jak szef - kampania Lisner

  PR 03.03.2024, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła najnowsza kampania marki Lisner opracowana przez Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jedz-jak-szef---kampania-lisner,403312,artykul.html

Opus B przygotował komunikację nowego produktu marki Lisner. Nowa sałatka z szynką i jajkiem została pokazana jako sycąca i smaczna przekąska na każdą ochotę i na wyciągnięcie ręki. To produkt godny szefa, o czym w reklamie zapewnia ambasador marki, Michel Moran. 

Autorzy kampanii wykorzystali humor świata Lisnera do zakomunikowania sałatki, umiejętnie odróżniając ją od kategorii produktów ze śledzia. Brand hero w postaci wikinga skutecznie podbił benefity produktu.  

To epicka opowieść o niezgodzie na kompromisy oraz drzemiącym w każdym z nas potencjale (a także zaspokojeniu apetytu na pyszną, sycącą przekąskę). Szef Michel Moran udowadnia w niej, w nowej dla siebie roli biurowego coacha, że aby zostać szefem nie wystarczy myśleć jak szef – trzeba przede wszystkim jeść jak szef – mówi Kuba Janicki, Creative Director w Opus B

W ramach kampanii powstał spot TV, spoty digital oraz kanwa graficzna dla materiałów drukowanych i some. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. Za produkcję spotu dom produkcyjny ISTV.

Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764