logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jesienna odsłona kampanii Vectry od Endless

  PR 30.09.2024, przeczytano 166 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie nietuzinkowe postacie przedstawiają jesienne oferty. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jesienna-odslona-kampanii-vectry-od-endless,405878,artykul.html

W pierwszym spocie wyreżyserowanym przez Bartka Kędzierskiego – twórcy i reżysera kultowego serialu „Włatcy Móch” – widzimy brand heroes marki, DZIŚka i JUTRka, opowiadających o ofercie - abonament na Internet do końca roku za 0 zł, podczas ekstremalnego skoku na bungee. Druga, humorystyczna historia nawiązuje do oficjalnego „odpalenia” tej samej oferty, kierowanej do wszystkich nowych Klientów Vectry.

Aktualnie w emisji można zobaczyć pierwszy spot trwający 30 sekund oraz inne krótsze formy obydwu historii naszych bohaterów, które przypominają również stałą obietnicę marki, czyli „podłączenie na jutro”. To oznacza, że każdy kto zadzwoni i zamówi usługi Vectry, już następnego dnia może je mieć u siebie.

- Nasi bohaterowie, DZISiek i JUTrek, po marketingowym miesiącu miodowym, potrzebują teraz nowych wyzwań, przygód i jeszcze większej dawki humoru. No i ktoś ich musi w ich roztargnieniu przez te meandry reklamowego świata prowadzić za rękę. Najlepiej świetny reżyser! Stąd wybór padł na Bartka – mówi Tytus Klepacz, który zarządza działem kreacji Endless wspólnie z Frankiem Toeplitzem.

Kampania dotycząca oferty - abonament na Internet do końca roku za 0 zł - prowadzona jest również w ogólnopolskich stacjach radiowych.

Spoty:

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764