logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: #jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski

  PR 01.04.2020, przeczytano 1503 razy
ilustracjastrzałka

„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma Progressivo, a nabrała ona tempa po tym, jak pochwalił ją m.in. Filip Chajzer z TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jestesmyodpowiedzialni-na-drzwiach-calej-polski,386371,artykul.html

Progressivo postanowiło wesprzeć w ten sposób osoby o słabszej odporności – czyli m.in. cukrzyków, chorych na serce, nadciśnienie czy POChP, seniorów, ludzi na przymusowej kwarantannie oraz pracowników służby zdrowia. Z powodu epidemii ich kontakt z innymi osobami np. kurierami dowożącymi zakupy, pracownikami poczty etc. jest realnym zagrożeniem dla zdrowia i życia dla obu stron.

– Ograniczenie kontaktów pomaga w zatrzymaniu epidemii, a jednocześnie trzeba normalnie żyć, więc żeby to ułatwić zdecydowaliśmy się zaproponować takie proste rozwiązanie – mówi Mateusz Lipski, szef Agencji Kreatywnej Progressivo. – Wiemy, że nie wszyscy mają drukarkę, dlatego apelujemy do rodzin seniorów, młodszych sąsiadów: wydrukujcie te ulotki i przekażcie tym, którzy mogą ich potrzebować.

Progressivo przygotowało kilka gotowych szablonów ulotek – komunikatów do wywieszenia na drzwiach. Są duże, utrzymane w mocnych, czerwonych barwach – nie da się ich nie zauważyć. To apel do kurierów lub sąsiadów, którego przesłanie jest bardzo proste: z ważnych przyczyn boimy się o swoje i twoje zdrowie. Zadzwoń, a jeśli jesteś kurierem zakupy zostaw pod drzwiami. Dla pracowników służby zdrowia przygotowano apel o nie zastawianie auta, które może być w każdej chwili potrzebne do dojazdu do pracy.

– Dzięki rozgłosowi, jaki akcja zyskała w sieci napływają do nas sugestie na temat innych potrzebnych treści – podkreśla Lipski. – Jesteśmy otwarci na pomysły i chętnie je zaprojektujemy.

Ulotki po prostu wystarczy wydrukować, pobierając je (oczywiście bezpłatnie) TUTAJ.

Źródło: Agencja Kreatywna Progressivo

www.progressivo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764