Pod koniec listopada ruszyła komunikacja, a tym samym sprzedaż biletów na wydarzenie JIMEK i Goście: Historia polskiego hip-hopu, w ramach projektu Going. - Miasto Muzyka.
Autorem oprawy wizualnej wydarzenia, w tym głównego plakatu promocyjnego jest studio komunikacji wizualnej Ekstrakt, powstałe na początku roku.
Dla organizatorów koncertu ważne było autentyczne połączenie świata hip-hopu, twórczością Radzimira Dębskiego (JIMEK).
- W naszej koncepcji wyszliśmy od zaprojektowania charakterystycznego znaku artysty, który w założeniu dostosowuje swoją formę w zależności od formatu. W połączeniu z wizualizacją bloku, nawiązującą do stylistyki teledysków hip-hopowych z lat 90., stworzyliśmy wyróżniający się wizualnie plakat, który jest punktem wyjścia dla całej identyfikacji wydarzenia - mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio. - We współpracy z fotografką londyńskiej sceny muzycznej - Karoliną Wielochą stworzyliśmy alternatywny plakat bazujący na wizerunku Jimka w anturażu blokowiska z lat 90. - dodaje.
- Wybraliśmy Ekstrakt - bo znaliśmy prace założycieli Studia i wierzyliśmy w to, że doskonale wyczują klimat, na jakim nam zależy - komentuje Tomasz Lisek, Head of Production and Special Projects w Going. - Scena hip-hopowa jest wymagająca i nie ma w niej miejsca na fałsz i brak autentyczności. Zaproponowana identyfikacja doskonale wyraża klimat, jakiego możemy spodziewać się podczas koncertu na bemowskim lotnisku. Będzie widowiskowo, ale niezwykle prawdziwie - dodaje.
Podczas czerwcowego koncertu Radzimir Dębski po raz pierwszy zaprezentuje „Historię polskiego hip-hopu”. W najnowszej kompozycji usłyszymy kompilację najważniejszych utworów, jakie kształtowały rodzimą scenę hip-hopową przez ostatnie dekady. Na scenie Jimkowi towarzyszyć będą autorzy zaaranżowanych na nowo utworów - 20 artystów, zarówno wczesnego, jak i młodego pokolenia hip-hop w Polsce, a także 70-osobowa orkiestra symfoniczna.
Źródło: Ekstrakt Studio