logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jimek i Goście: Historia polskiego hip-hopu: Ekstrakt Studio autorem oprawy wizualnej

  PR 15.12.2021, przeczytano 1807 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec listopada ruszyła komunikacja, a tym samym sprzedaż biletów na wydarzenie JIMEK i Goście: Historia polskiego hip-hopu, w ramach projektu Going. - Miasto Muzyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jimek-i-goscie%3A-historia-polskiego-hip-hopu%3A-ekstrakt-studio-autorem-oprawy-wizualnej,394146,artykul.html

Autorem oprawy wizualnej wydarzenia, w tym głównego plakatu promocyjnego jest studio komunikacji wizualnej Ekstrakt, powstałe na początku roku.  

Dla organizatorów koncertu ważne było autentyczne połączenie świata hip-hopu, twórczością Radzimira Dębskiego (JIMEK).

- W naszej koncepcji wyszliśmy od zaprojektowania charakterystycznego znaku artysty, który w założeniu dostosowuje swoją formę w zależności od formatu. W połączeniu z wizualizacją bloku, nawiązującą do stylistyki teledysków hip-hopowych z lat 90., stworzyliśmy wyróżniający się wizualnie plakat, który jest punktem wyjścia dla całej identyfikacji wydarzenia - mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio. - We współpracy z fotografką londyńskiej sceny muzycznej - Karoliną Wielochą stworzyliśmy alternatywny plakat bazujący na wizerunku Jimka w anturażu blokowiska z lat 90. - dodaje.

- Wybraliśmy Ekstrakt - bo znaliśmy prace założycieli Studia i wierzyliśmy w to, że doskonale wyczują klimat, na jakim nam zależy - komentuje Tomasz Lisek, Head of Production and Special Projects w Going. - Scena hip-hopowa jest wymagająca i nie ma w niej miejsca na fałsz i brak autentyczności. Zaproponowana identyfikacja doskonale wyraża klimat, jakiego możemy spodziewać się podczas koncertu na bemowskim lotnisku. Będzie widowiskowo, ale niezwykle prawdziwie - dodaje.

Podczas czerwcowego koncertu Radzimir Dębski po raz pierwszy zaprezentuje „Historię polskiego hip-hopu”. W najnowszej kompozycji usłyszymy kompilację najważniejszych utworów, jakie kształtowały rodzimą scenę hip-hopową przez ostatnie dekady. Na scenie Jimkowi towarzyszyć będą autorzy zaaranżowanych na nowo utworów - 20 artystów, zarówno wczesnego, jak i młodego pokolenia hip-hop w Polsce, a także 70-osobowa orkiestra symfoniczna.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ekstrakt Studio

www.ekstrakt.studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764