Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała zaczepny koncept kreatywny dla Pepsi Max.
W przygotowanym spocie Pinokio, bohater platformy kreatywnej stworzonej przez K2 Create, pokazuje, że żadne pytania nie są potrzebne – wybór Pepsi Max jest oczywisty.
– Konsumenci z Generacji Z oceniają marki poprzez ich „rdzenie”, aby skrócić proces wyboru. Naszym celem było wykazanie prawdziwej wartości i wyższości Pepsi Max na kluczowym w kategorii kryterium smaku – mówi Adam Samsel, Strategy Director w K2 Create.
Koncept jest częścią prowadzonej przez Pepsi Max komunikacji wykorzystującej postać Pinokia. W jej ramach K2 Create przygotowało spoty reklamowe do adaptacji, które są emitowane w Polsce. Marka nie wyklucza emisji w pozostałych krajach rynku EER.
Spot można obejrzeć na Facebooku: https://www.facebook.com/watch/?v=356007759253846
Źródło: Grupa K2