logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kalicińscy z jesienną aktywacją dla marki Benriach

  PR 30.09.2022, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kalicińscy odpowiedzialna jest za aktywację konsumencką dla marki Benriach – znanego i docenianego wytwórcy szkockiej whisky należącego do spółki Brown-Forman Corporation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kalicinscy-z-jesienna-aktywacja-dla-marki-benriach,397407,artykul.html

Marka Benriach od wielu lat doceniana jest za swój kunszt i kreatywność w tworzeniu tradycyjnej whisky single malt, której wielowymiarowy smak powstaje dzięki dojrzewaniu w beczkach wyselekcjonowanych z całego świata. Teraz Benriach pragnie zachęcić konsumentów do odkrywania nowych doświadczeń z single malts i wzięcia udziału w promocji konsumenckiej z atrakcyjnymi nagrodami. Cele te realizuje kampania opracowana i prowadzona we współpracy z agencją Kalicińscy.

Idea wyrażona w haśle Odkryj świat smaków Benriach odnosi się do odkrywczej natury marki, a jednocześnie łączy unikalny smak jej wyrobów z zaproszeniem do legendarnego miejsca jej wytwarzania. Komunikacja utrzymana jest w tematyce i stylistyce odkrywania smaku, podróży do świata marki oraz miejsca jej pochodzenia. Nagrodą główną, w towarzyszącym kampanii konkursie, jest podróż dla trzech zwycięzców z osobami towarzyszącymi, do historycznej, szkockiej destylarni Benriach położonej w Speyside.

- Aktywacja realizowana wspólnie z agencją Kalicińscy zachęca do odkrywania marki Benriach na wielu poziomach – profilu smakowego, historii marki i tradycji tworzenia premium szkockiej single malt, którą dzięki konkursowi, można poznać u samych źródeł − wyjaśnia Katarzyna Kamińska, Brand Manager of Super Premium Brands.

Kampania będzie realizowana w social mediach, w punktach sprzedaży, platformach e-commerce oraz w ramach współpracy influencerskich i ambasadorskich.

Do wkroczenia w świat Benriach oraz pogłębienia wiedzy o tradycji i smaku szkockiej zapraszają znane osobistości ze świata whisky − Adam Frankowski, polski ambasador marek premium Brown-Forman oraz Stewart Buchanan − światowej sławy znawca whisky oraz globalny ambasador marek Benriach, Glendronach i Glenglassaugh. W ramach nagrody gwarantowanej uczestnicy konkursu otrzymają ekskluzywny dostęp do prowadzonych przez nich warsztatów Masterclass online.

- Chcąc zaprosić możliwie największe grono konsumentów do Odkrywania świata Benriach zapraszamy do konkursu, w którym dzięki różnorodnym nagrodom, można doświadczyć marki aż na trzy różne sposoby. Osobiście − dzięki wycieczce do wyjątkowej destylarni, sensualnie − dzięki unikalnym zestawom tastingowym oraz poszerzając swoją wiedzę o tej kategorii - poprzez dostęp do warsztatów Masterclass online − dodaje Alicja Szydłowska, dyrektor strategii agencji Kalicińscy.

6 października na profilu marki na Facebooku odbędzie się specjalne spotkanie live, które poprowadzi Adam Frankowski. O swoich doświadczeniach z whisky opowiadać będą zaproszeni goście: Elżbieta Kołaczyńska prowadząca bloga WhiskyElla oraz Andrzej Zamojski twórca bloga e-Whisky.pl.

Źródło: Kalicińscy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764