logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamila Kończak awansuje w Big Picture

  PR 12.08.2020, przeczytano 1384 razy
ilustracja
Fot. Hanna Jaśkiewicz

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamila-konczak-awansuje-w-big-picture,388076,artykul.html

Kamila Kończak awansuje na pozycję Brand Communications Director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako Senior Consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.

Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek life-style, który – obok teamu Corporate PR oraz Public Affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.

Wzmocnienie poziomu zarządczego w tym segmencie biznesu związane jest z jego bardzo szybko rosnącą skalą i rozbudową zarówno całego zespołu, jak i portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Coca-Cola, Mondelez (m.in. Milka), Herbapol, Allegro, Super-Pharm, już w sierpniu oficjalnie dołączą trzy potężne projekty, których obsługa została długofalowo powierzona Big Picture (informacje wkrótce…).

Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca na strategiczne stanowisko po roku poświęconym na projekt specjalny – bycie mamą

Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kamila przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

- Nie ma w pracy większej satysfakcji niż pracować z najlepszymi i robić rzeczy, które są po prostu dobre i zmieniają rzeczywistość. Kamila przyszła do nas jako gwiazda ze świata największych marek fashion i przez te kilkanaście miesięcy pokazała, że nie tylko potrafi budować strategie dla topowych firm także z innej bajki, ale przede wszystkim – że potrafi prowadzić zespół. Z wyzwania pandemii wyszliśmy silniejsi, a zespół life-style pod jej kierunkiem nie tylko nie stracił tempa, ale wygrał szereg nowych biznesów. A przy tym wszystkim – zdążył zaangażować się w wiele projektów pro bono. Da się prowadzić największe marki na rynku, mieć z tego radość i satysfakcję, robić projekty daleko odbiegające od standardu, a przy tym – mieć przestrzeń na biznes społecznie zaangażowany. Trzeba po prostu stawiać na ludzi z pasją i talentem. Jestem dumna, że mam na pokładzie kogoś takiego – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764