logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania, która nam odpowiada - Opus B dla BNP Paribas

  PR 08.07.2019, przeczytano 858 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Opus B przygotowała kampanię promującą Dni Otwarte Centrum Operacyjnego Banku BNP Paribas w Rudzie Śląskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania%2C-ktora-nam-odpowiada---opus-b-dla-bnp-paribas,383160,artykul.html

Agencja odpowiedzialna była za koncept kreatywny, logo kampanii „Kariera Otwarta na Ciebie”, stworzenie materiałów drukowanych i wideo oraz form digitalowych. Kampania składała się z 4 odsłon, połączonych jednym claimem „Ty pytasz, praca Ci odpowiada”. W każdej z nich inny bohater: młoda matka, student, kobieta 50+, mężczyzna 50+, zadaje specyficzne dla siebie pytania, które mogą trapić poszukujących pracę.

Zadaniem kampanii było zachęcenie przyszłych kandydatów do działania - odwiedzenia Centrum Operacyjnego, doświadczenia atmosfery pracy i odnalezienia odpowiedzi na własne pytania w czasie Dni Otwartych. Kampania pojawiła się w tramwajach i autobusach na terenie Rudy Śląskiej, w kanałach social media i na stronie www banku.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764