logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania, która nam odpowiada - Opus B dla BNP Paribas

  PR 08.07.2019, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Opus B przygotowała kampanię promującą Dni Otwarte Centrum Operacyjnego Banku BNP Paribas w Rudzie Śląskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania%2C-ktora-nam-odpowiada---opus-b-dla-bnp-paribas,383160,artykul.html

Agencja odpowiedzialna była za koncept kreatywny, logo kampanii „Kariera Otwarta na Ciebie”, stworzenie materiałów drukowanych i wideo oraz form digitalowych. Kampania składała się z 4 odsłon, połączonych jednym claimem „Ty pytasz, praca Ci odpowiada”. W każdej z nich inny bohater: młoda matka, student, kobieta 50+, mężczyzna 50+, zadaje specyficzne dla siebie pytania, które mogą trapić poszukujących pracę.

Zadaniem kampanii było zachęcenie przyszłych kandydatów do działania - odwiedzenia Centrum Operacyjnego, doświadczenia atmosfery pracy i odnalezienia odpowiedzi na własne pytania w czasie Dni Otwartych. Kampania pojawiła się w tramwajach i autobusach na terenie Rudy Śląskiej, w kanałach social media i na stronie www banku.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” – to hasło nowej kampanii Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów...
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764