logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania, która nam odpowiada - Opus B dla BNP Paribas

  PR 08.07.2019, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Opus B przygotowała kampanię promującą Dni Otwarte Centrum Operacyjnego Banku BNP Paribas w Rudzie Śląskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania%2C-ktora-nam-odpowiada---opus-b-dla-bnp-paribas,383160,artykul.html

Agencja odpowiedzialna była za koncept kreatywny, logo kampanii „Kariera Otwarta na Ciebie”, stworzenie materiałów drukowanych i wideo oraz form digitalowych. Kampania składała się z 4 odsłon, połączonych jednym claimem „Ty pytasz, praca Ci odpowiada”. W każdej z nich inny bohater: młoda matka, student, kobieta 50+, mężczyzna 50+, zadaje specyficzne dla siebie pytania, które mogą trapić poszukujących pracę.

Zadaniem kampanii było zachęcenie przyszłych kandydatów do działania - odwiedzenia Centrum Operacyjnego, doświadczenia atmosfery pracy i odnalezienia odpowiedzi na własne pytania w czasie Dni Otwartych. Kampania pojawiła się w tramwajach i autobusach na terenie Rudy Śląskiej, w kanałach social media i na stronie www banku.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764