logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Moteawacje” dla marki Irving

  PR 21.07.2020, przeczytano 1635 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kamikaze, po wygranym przetargu, przygotowała dla marki herbat Irving kampanię „moTEAwacje”. Jej osią jest konkurs, kierowany przede wszystkim do mieszkanek dużych miast. Konkurs startuje 20 lipca i potrwa 3 tygodnie. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów do picia białej herbaty i edukacja rynku na temat benefitów tego produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_moteawacje_-dla-marki-irving,387846,artykul.html

Kamikaze jest odpowiedzialna za strategiczne opracowanie platformy komunikacyjnej „moTEAwacje” i jej wdrożenie w pierwszym projekcie dla nowego klienta. W ramach startującej właśnie akcji agencja przygotowała m.in. całościowo konkurs konsumencki i wspierającą go kampanię digital, w tym m.in. strategię, zakup mediów, kreację wszystkich materiałów graficznych na potrzeby kampanii i całą obsługę logistyczną (kampanii i konkursu).

Kampania „moTEAwacje” promuje białe herbaty marki Irving oraz zachęca konsumentów do picia białej herbaty, która dzięki zawartym w niej antyoksydantom działa antybakteryjnie i chroni nas przed rozwojem niektórych chorób.

Grupą docelową akcji są mieszkające w dużych miastach kobiety, w wieku 25-49 lat, nastawione na rozwijanie swoich pasji i odnoszenie sukcesów oraz dążące do zachowania równowagi między życiem zawodowym i osobistym.

- Praca nad komunikacją marki Irving dostarczyła nam mnóstwo pozytywnych emocji. Liczymy na to, że stworzona przez nas równie pozytywna koncepcja „moTEAwacje” stanie się długofalową platformą komunikacyjną dla marki Irving. Chcemy sprawić by docelowo marka „moTEAwowała” swoich fanów do codziennych aktywności - mówi Katarzyna Barczuk, Senior Account Manager w agencji Kamikaze.

- Wypracowana przez Kamikaze idea naturalnie wpisuje się w obecny czas oraz w DNA marki Irving, która chce motywować Polaków do działania, zarówno w najbliższych miesiącach, jak i w dłuższym terminie. A nowa odsłona graficzna materiałów komunikacyjnych jest z jednej strony elegancka, ma charakter premium, ale jednocześnie jest świeża i wyróżniająca na tle marek konkurencyjnych – mówi Tomasz Gołębiewski, dyrektor łańcucha dostaw i członek zarządu Irving.

Akcja ma na celu zachęcenie do wytrwania w powziętych postanowieniach i tym samym osiąganie zamierzonych celów, poprzez odpowiednie „zmoTEAwowanie”.

Konkurs potrwa 3 tygodnie, osią działań będzie specjalnie stworzona na tę okazję strona internetowa www.motywacje.irving.pl. Uczestnicy konkursu będą proponowali kreatywne hasła, które mają „moTEAwować” innych do działania. Codziennie przez 3 tygodnie najciekawsze hasła będą nagradzane zestawami białych herbat Irving, a raz w tygodniu przyznawana będzie nagroda główna, na którą składać się będą: weekend w SPA dla 2 osób (do wyboru: Marriott Resort & Spa w Sopocie lub Głęboczek Vine Resort & SPA), designerski dzbanek Alessi CHA z wygrawerowanym zwycięskim hasłem uczestnika, zestaw białych herbat Irving oraz wydrukowanie zwycięskiego hasła na opakowaniu herbat Irving, które trafią do sklepów.

Akcja będzie promowana kampanią digital / Social Media.

Zleceniodawcą akcji jest firma Amber Spark, będąca wyłącznym dystrybutorem herbat marki Irving na polski rynek.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764