logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”

  PR 09.04.2021, przeczytano 1434 razy
ilustracja

Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_pomagaj-zwierzakom-w-stylu-cheetos_,390981,artykul.html

Niezależnie od tego, czy rodzina ma w domu czworonoga, czy nie, pomoc potrzebującym zwierzętom jest bliska sercom zarówno rodziców, jak i dzieciaków. Okazuje się, że jedzenie ulubionych przekąsek i wspieranie czworonogów może iść ze sobą w parze! Marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. Chociaż większość ludzi reaguje na zwierzaki z miłością i czułością, niestety wciąż wielu pupili nie odnalazło jeszcze swojego właściciela i przebywa w schroniskach. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania brandu. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.

- Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek Cheetos stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki. Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom. - Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey

Powyższe działania przyczynią się nie tylko do pomocy potrzebującym zwierzętom – fajne kształty nowych Cheetos są także idealnym pretekstem do wspólnej zabawy całej rodziny!

Rosyjska adaptacja spotu:

Polska adaptacja spotu:

Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Wszystkie egzekucje kreatywne złożyły się na toolkit komunikacyjny, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764