logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”

  PR 09.04.2021, przeczytano 469 razy
ilustracja

Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_pomagaj-zwierzakom-w-stylu-cheetos_,390981,artykul.html

Niezależnie od tego, czy rodzina ma w domu czworonoga, czy nie, pomoc potrzebującym zwierzętom jest bliska sercom zarówno rodziców, jak i dzieciaków. Okazuje się, że jedzenie ulubionych przekąsek i wspieranie czworonogów może iść ze sobą w parze! Marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. Chociaż większość ludzi reaguje na zwierzaki z miłością i czułością, niestety wciąż wielu pupili nie odnalazło jeszcze swojego właściciela i przebywa w schroniskach. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania brandu. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.

- Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek Cheetos stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki. Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom. - Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey

Powyższe działania przyczynią się nie tylko do pomocy potrzebującym zwierzętom – fajne kształty nowych Cheetos są także idealnym pretekstem do wspólnej zabawy całej rodziny!

Rosyjska adaptacja spotu:

Polska adaptacja spotu:

Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Wszystkie egzekucje kreatywne złożyły się na toolkit komunikacyjny, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764