logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Spełnione Toasty” - Alkoholizm Kobiet

  PR 09.12.2021, przeczytano 1099 razy
ilustracja

Za zdrowie Pań, Po maluchu i Rozchodniaczek — to popularne toasty oraz rozdziały nowej kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Chromatique. Kampania traktuje o skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu, poruszając temat z wielu różnych stron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_spelnione-toasty_---alkoholizm-kobiet,394066,artykul.html

Koncepcja kreatywna oparta na toastach zwyciężyła w przetargu, dając platformę do działań edukacyjnych i informacyjnych.

- Picie kobiet to ciągle temat tabu. Nie wszyscy wiedzą, że alkohol silniej oddziałuje na organizmy kobiet niż mężczyzn, że musimy być bardziej czujne - jak dużo i jak często pijemy. Tracimy zdrowie szybciej a społeczne skutki uzależnienia są dla nas tragiczniejsze - mówi Ewa Lach-Moore, Head of strategy agencji Chromatique. Ta kampania ma odczarować myślenie o problemach z alkoholem jako o sprawie wyłącznie "męskiej".

Ambasadorkami akcji zostały Dorota Wellman, Natalia Kukulska i Paulina Jeżyna-Sykut. Każda z Pań opowiada o problemie z innej strony. Poruszane kwestie to zdrowie, społeczne konsekwencje nadużywania alkoholu  oraz spożywanie alkoholu w czasie ciąży.

Na potrzebę kampanii powstały spoty odpowiadające każdemu z toastów, emitowane w TV, na platformach społecznościowych YouTube oraz Facebook, w kanałach VOD. Prowadzone są regularne działania w social mediach oraz kampania programatyczna. Uzupełnieniem kampanii jest seria spotkań z ekspertami na temat różnych aspektów relacji kobiet z alkoholem, których prowadzącą jest Natalia "Nishka" Tur. Oprócz materiałów wideo powstały reklamy radiowe, nośniki OOH, reklamy w prasie i materiały edukacyjne oraz informacyjne. Całą kampanię wsparły też instagramowe influencerki, których rolą jest dystrybucja treści edukacyjnych, które znaleźć można również na stronie spelnionetoasty.pl

Kampania finansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego i jest kontynuacją poprzedniej kampanii społecznej realizowanej również przez agencję Chromatique.

Źródło: Chromatique

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764