logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Clinique Id realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska

  PR 05.03.2020, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-clinique-id-realizowana-przez-agencje-dentsu-aegis-network-polska,385954,artykul.html

Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br. marka poinformowała, że jej pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o Tron”, czy świątecznej komedii „Last Christmas”.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży. Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night, który odbędzie się 5 marca, uczestniczki będą mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.

Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.

Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 r. Agencje należące do grupy realizują dla klienta kampanie mediowe online i offline, a także są odpowiedzialne za strategie mediowe, obsługę kanałów social media i obsługę graficzną. 

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764