logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Espumisan Max w trzech odsłonach TV

  PR 09.04.2024, przeczytano 301 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Hand Made zrealizowała kampanię telewizyjną dla marki Espumisan MAX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-espumisan-max-w-trzech-odslonach-tv,403762,artykul.html

W ramach współpracy agencja opracowała koncepcję kreatywną spotów wraz ze scenariuszami. Spot Espumisan MAX zrealizowano w trzech wersjach, dopasowanych do różnych okresów roku. Kampania przedstawia historię bohatera, który mógłby cieszyć się chwilą z rodziną , ale musi walczyć z dyskomfortem spowodowanym wzdęciami. Spot opowiada o emocjach mężczyzny pokazując jego zagubienie i zawstydzenie, a także wskazuje na ich przyczynę, wykorzystując do tego zabieg typograficzny - symbolem fizycznych objawów wzdęć jest powiększająca się litera “O” w napisach na ekranie.

W efekcie powstała atrakcyjna wizualnie reklama, która pokazuje realne emocje i ich przyczynę, ale przede wszystkim szybki sposób na pozbycie się problemu wzdęć, a tym samym przyniesienie ulgi i komfortu.

To nie pierwszy projekt realizowany przez Hand Made dla koncernu BERLIN-CHEMIE. Agencja przygotowała także kampanię dla leku Prostamol UNO oraz kapsułek Espumisan.

Hand Made do produkcji telewizyjnych korzysta z wyspecjalizowanego zespołu, który umożliwia efektywny nadzór nad produkcją i jej budżetem, jak również postprodukcję materiałów. Agencyjne studio produkcyjne tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowo spoty reklamowe.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

BERLIN-CHEMIE to międzynarodowy producent nowatorskich leków, mogący poszczycić się bogatą tradycją. Od 1992 r. spółka należy do globalnej Grupy MENARINI, która od dziesięcioleci jest liderem włoskiego rynku farmaceutycznego. BERLIN-CHEMIE odpowiada za działalność farmaceutyczną w Niemczech, Europie Wschodniej i krajach WNP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764