logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Habitat for Humanity Poland

  PR 30.06.2020, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania społeczna organizacji działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych oraz zapobiegania bezdomności zwraca uwagę na zależności między godnymi warunkami do życia a jakością życia jako takiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-habitat-for-humanity-poland,387604,artykul.html

Habitat for Humanity operuje w 70 krajach na świecie. W Polsce organizacja rozpoczęła działalność w 1992 roku. Co znamienne, nasz kraj plasuje się na jednym z ostatnich miejsc wśród państw członkowskich Unii Europejskiej według większości badań dotyczących mieszkalnictwa. Zbyt mała liczba nowych mieszkań, w tym komunalnych, oraz niskie standardy tych istniejących sprawiają, że Polacy emigrują, odkładają decyzję o posiadaniu dzieci lub nie są w stanie się usamodzielnić. Habitat for Humanity pomaga niezamożnym rodzinom w remontach i budowie lokali mieszkalnych, promuje rozwiązania systemowe mające na celu poprawę polityki mieszkalnej i wdraża innowacyjne rozwiązania z myślą o osobach szczególnie zagrożonych bezdomnością.

Szerokie spektrum aktywności prowadzonych przez Habitat for Humanity Poland znalazło wyraz w nowej kampanii społecznej, dla której głównym nośnikiem są formaty outdoorowe oraz internet. Przemyślane kreacje łączące wieloznaczne slogany z przejmującymi zdjęciami fatalnych warunków mieszkaniowych uzmysławiają odbiorcom, że otoczenie, w którym funkcjonujemy, ma przemożny wpływ na całe nasze życie. Misja fundacji, jaką jest stworzenie świata, w którym każdy ma godne warunki do życia, zyskała dzięki kampanii należny jej rozgłos. Poruszająca wyobraźnię komunikacja sprawnie przekuwa uwagę odbiorcy w impuls do aktywnego działania.

ilustracjastrzałka

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Youwillsee.

ilustracjastrzałka

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764