logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Habitat for Humanity Poland

  PR 30.06.2020, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania społeczna organizacji działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych oraz zapobiegania bezdomności zwraca uwagę na zależności między godnymi warunkami do życia a jakością życia jako takiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-habitat-for-humanity-poland,387604,artykul.html

Habitat for Humanity operuje w 70 krajach na świecie. W Polsce organizacja rozpoczęła działalność w 1992 roku. Co znamienne, nasz kraj plasuje się na jednym z ostatnich miejsc wśród państw członkowskich Unii Europejskiej według większości badań dotyczących mieszkalnictwa. Zbyt mała liczba nowych mieszkań, w tym komunalnych, oraz niskie standardy tych istniejących sprawiają, że Polacy emigrują, odkładają decyzję o posiadaniu dzieci lub nie są w stanie się usamodzielnić. Habitat for Humanity pomaga niezamożnym rodzinom w remontach i budowie lokali mieszkalnych, promuje rozwiązania systemowe mające na celu poprawę polityki mieszkalnej i wdraża innowacyjne rozwiązania z myślą o osobach szczególnie zagrożonych bezdomnością.

Szerokie spektrum aktywności prowadzonych przez Habitat for Humanity Poland znalazło wyraz w nowej kampanii społecznej, dla której głównym nośnikiem są formaty outdoorowe oraz internet. Przemyślane kreacje łączące wieloznaczne slogany z przejmującymi zdjęciami fatalnych warunków mieszkaniowych uzmysławiają odbiorcom, że otoczenie, w którym funkcjonujemy, ma przemożny wpływ na całe nasze życie. Misja fundacji, jaką jest stworzenie świata, w którym każdy ma godne warunki do życia, zyskała dzięki kampanii należny jej rozgłos. Poruszająca wyobraźnię komunikacja sprawnie przekuwa uwagę odbiorcy w impuls do aktywnego działania.

ilustracjastrzałka

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Youwillsee.

ilustracjastrzałka

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764