logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Hibrands dla marki Delecta

  PR 05.05.2021, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej wyjadaliśmy ją prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody cudowny proszek stawał się orzeźwiającym napojem towarzyszącym nam w codziennych sytuacjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-hibrands-dla-marki-delecta,391323,artykul.html

Marka Delecta wprowadziła właśnie do swojego portfolio oranżadę Fruubi, a zespół HiBrands stworzył identyfikację linii i zaprojektował opakowania dla trzech smaków.

- Tworząc te opakowania chcieliśmy z jednej strony przypomnieć kultowość produktu, który niemal każdy pamięta z dzieciństwa, ale jednocześnie w nowoczesny sposób podkreślić jego owocowość i tak ważną współcześnie naturalność. Bardzo zależało nam na podkreśleniu tak smakowych jak i witaminowych walorów napoju. – komentuje Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

- Wspólnie udało się nam stworzyć – Fruubi – czyli zakręconego owocowego cudaka, którego, mam nadzieje, pokochają polskie dzieciaki. Pokochają za intensywnie owocowy smak – a do wyboru maja aż trzy swoje ulubione: limonkowy, malinowy i pomarańczowy. Wiemy o tym, że do serca dzieciaków trafimy dzięki mamom, które zdecydują się na zakup produktu. Dlatego uważnie podeszliśmy do receptury, zwracając uwagę na skład – tak aby połączyć przyjemne z pożytecznym. Nasze oranżadki jako jedyne zawierają kompleks podstawowych witamin ACE, a w ich składzie nie ma sztucznych barwników ani słodzików. Przygoda z Fruubie jest pyszna i bezpieczna. - dodaje Monika Rożnowska, Senior Brand Manager Delecta.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764