logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”

  PR 11.09.2024, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-i-loteria-inka-_przekonaj-sie-smakiem_,405623,artykul.html

Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej całe portfolio napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024.

Komunikacja loterii „Przekonaj się smakiem” skupia się wokół wyjątkowego smaku napojów roślinnych Inki, które stanowią idealną alternatywę dla mleka. Napoje roślinne Inka mają szerokie zastosowanie - od pożywnych śniadań, obiadów, deserów czy kaw i napojów. Przy okazji kampanii marka Inka wspiera wprowadzone w tym roku nowości produktowe – Inka Barista migdałowe oraz Inka Barista kokosowe. Dodatkową motywacją do sięgnięcia po napoje roślinne Inka są atrakcyjne nagrody w loterii.

W loterii „Przekonaj się smakiem” nagrodą gwarantowaną dla każdego rejestrującego paragon jest ebook z niepublikowanymi wcześniej przepisami na śniadania, napoje i desery z wykorzystaniem napojów roślinnych Inka. Ebook przygotowany został przez kulinarną influencerkę @kuchennykodeks. Dodatkowo, w każdym tygodniu trwania loterii zostanie rozlosowanych 5 automatycznych ekspresów SMEG wraz zapasami napojów roślinnych Inka, a w finale na zwycięzcę czeka 30.000 złotych. Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupu dowolnego napoju roślinnego Inka i zarejestrować dowód zakupu na www.loteria.inka.pl.

Loteria “Przekonaj się smakiem” została wsparta przez ogólnopolską kampanię reklamową, która wystartowała 2 września 2024. Działania komunikacyjne obejmują kanały własne marki Inka, media społecznościowe, kampanie display, kampanie digital video, influencer marketing oraz materiały POS. Na potrzeby kampanii “Przekonaj się smakiem” przygotowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w mediach społecznościowych oraz YouTube. 

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów

Źródło: Dziadek do orzechów

dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764