Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki.
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej całe portfolio napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024.
Komunikacja loterii „Przekonaj się smakiem” skupia się wokół wyjątkowego smaku napojów roślinnych Inki, które stanowią idealną alternatywę dla mleka. Napoje roślinne Inka mają szerokie zastosowanie - od pożywnych śniadań, obiadów, deserów czy kaw i napojów. Przy okazji kampanii marka Inka wspiera wprowadzone w tym roku nowości produktowe – Inka Barista migdałowe oraz Inka Barista kokosowe. Dodatkową motywacją do sięgnięcia po napoje roślinne Inka są atrakcyjne nagrody w loterii.
W loterii „Przekonaj się smakiem” nagrodą gwarantowaną dla każdego rejestrującego paragon jest ebook z niepublikowanymi wcześniej przepisami na śniadania, napoje i desery z wykorzystaniem napojów roślinnych Inka. Ebook przygotowany został przez kulinarną influencerkę @kuchennykodeks. Dodatkowo, w każdym tygodniu trwania loterii zostanie rozlosowanych 5 automatycznych ekspresów SMEG wraz zapasami napojów roślinnych Inka, a w finale na zwycięzcę czeka 30.000 złotych. Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupu dowolnego napoju roślinnego Inka i zarejestrować dowód zakupu na www.loteria.inka.pl.
Loteria “Przekonaj się smakiem” została wsparta przez ogólnopolską kampanię reklamową, która wystartowała 2 września 2024. Działania komunikacyjne obejmują kanały własne marki Inka, media społecznościowe, kampanie display, kampanie digital video, influencer marketing oraz materiały POS. Na potrzeby kampanii “Przekonaj się smakiem” przygotowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w mediach społecznościowych oraz YouTube.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.
- Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=E83UJxPYRmM
Źródło: Dziadek do orzechów