logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

  PR 09.04.2021, przeczytano 962 razy
ilustracja

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-marki-acuvue-_wyostrz-ciekawosc_,390983,artykul.html

Ruszyła najnowsza kampania ACUVUE od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty – kluczowej w kontekście dopasowania soczewek kontaktowych. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.

Regularność to klucz do osiągnięcia sukcesu w gamingu. Regularność jest też kluczowa w przypadku dbania o oczy. NOLIF raz w roku chodzi na badanie wzroku i w...

W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów (z możliwością wymiany ich na nagrody w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE”) a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.

Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube ­Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764