logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania marki Flegamax

  PR 21.09.2020, przeczytano 681 razy
ilustracja

Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-marki-flegamax,388512,artykul.html

- Flegamax już od dwóch sezonów konsekwentnie stawia na wyrazistą, formalnie odbiegającą od standardów kategorii komunikację. Dzięki temu notujemy duże wzrosty świadomości i zdobywamy udziały rynkowe - mówi Katarzyna Gebel, Starszy Kierownik Produktu

Spot zrealizowany w teleturniejowej konwencji reżyserował Tomek Kosiński (Opus B), produkcję nadzorowało studio M5, a za działania postprodukcyjne odpowiadało studio Orka. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Awans w PR Inspiration
W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu...
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój
Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży.
Przedszkole bez smogu – nowa kampania Electrolux
11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.  W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764