Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.
Hasło i przekaz kampanii idą jednak dalej – każdy z nas może mieć swoje własne „C” jak cierpliwość, córki czy podróż do Casablanki, dlatego też wydarzeniem towarzyszącym jest konkurs w social mediach „Jakie jest Twoje C?”. Punktem centralnym kampanii jest edukacyjno-reklamowy landing page pod adresem www.miejc.pl, reklamy emitowane są w sieci i na nośnikach outdoorowych.
To już druga realizacja dla marki Verbena, za który odpowiedzialna jest Brave Brain. Agencja opracowała big ideę, key visual i landing page kampanii, zaprojektowała mechanizm konkursu oraz prowadzi obsługę marki w SM. Za wykup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice.
Źródło: Brave Brain