logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik

  PR 02.04.2020, przeczytano 681 razy
ilustracja

Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych. Za kampanię odpowiadają agencja branded contentowa Labcon oraz Value Media,  należące do grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-online-fabryki-cukierniczej-kopernik,386381,artykul.html

Listki Waflowe Fabryki Cukierniczej Kopernik, delikatne, bardzo unikalne w teksturze i smaku wafelki, oblane czekoladą deserową, to “esencja smaku, która tkwi w prostocie”. To także hasło kampanii, która odkrywa kulisy ich kraftowej produkcji. W czym tkwi wyjątkowość Listków Waflowych? Kto stoi za ich wypiekiem i dba o każdy, nawet najmniejszy detal? Film wideo, który powstał w toruńskiej fabryce, odkrywa nieznane dotąd kulisy procesu wypieku wafli w najstarszej fabryce cukierniczej w Polsce. To także obraz sztuki wypieku, pasji oraz codziennej pracy piekarza z 28-letnim stażem w fabryce, bohatera filmu Pana Witolda.

Spot ten powstał w wersji długiej 90-sec. oraz w krótszych formatach 30-sec., 15-sec. oraz 3 wersjach 6-sec. bumperów. Kampania realizowana jest na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku. To pierwsze tak szeroko zasięgowe działania online Fabryki Cukierniczej Kopernik. Za koncept kampanii odpowiada agencja Labcon, natomiast za produkcję filmu dom produkcyjny Flota Filmowa. Media zaplanował dom mediowy Value Media.

- Fabryka Cukiernicza Kopernik jest najstarszą fabryką cukierniczą w Polsce, znaną głównie z produkcji Toruńskich Pierników. Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz pierników produkujemy inne wyroby cukiernicze, w tym Listki Waflowe. Postanowiliśmy pokazać Polakom nasze unikalne produkty, uchylając przed nimi rąbka tajemnicy pracy w fabryce, wyjątkowym miejscu, w którym zatrzymaliśmy czas. Historia powstawania naszego produktu, to też historia ludzi, którzy pracując w tym miejscu od dziesiątek lat są skarbnicą receptur oraz wiedzy o kraftowej, czyli tradycyjnej produkcji. Dlatego właśnie przedstawiamy w kampanii wideo produkt widziany oczami naszego bohatera - mówi Jakub Kopczyński, Dyrektor Marketingu Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A.

Dostępne w trzech smakach Listki Waflowe tworzą nową linię produktową Fabryki Cukierniczek Kopernik o nazwie „Nasza Waflarnia”. W kampanii promowane są klasyczne, pojedyncze Listki Waflowe w czekoladzie oraz Listki Waflowe przekładane kremem orzechowym lub czekoladowym. Każdy listek to dwa cienkie wafelki przekładane ręcznie robionym, wysokiej jakości kremem bez tłuszczu palmowego, oblane deserową czekoladą. Wszystko zgodne z tradycyjną metodą produkcji i kraftową tradycją fabryki.

- Film pokazuje zupełnie inne oblicze fabryki. Jest to miejsce przepełnione smakami, zapachami, autentyzmem i historią. Bohater filmu, który jest mistrzem waflarni Fabryki Cukierniczej Kopernik, poprzez swoją opowieść oddaje to, czym naprawdę jest manufaktura. Opowiada o produkcji, jak o pracy twórczej, w której każdy dopracowany element ma znaczenie. Pokazujemy tym samym, że w dzisiejszych czasach nadal jest miejsce na tradycyjną produkcję - dodaje Dorota Bubka, Creative Group Head w Labcon.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764