logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania outdoorowa zup mrożonych Hortex

  PR 08.02.2019, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

Działania promują zupy mrożone Hortex, założeniem kampanii było pokazanie takich benefitów produktu, jak szybkość i wygoda przyrządzania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-outdoorowa-zup-mrozonych-hortex,381161,artykul.html

Autorzy kreacji zastosowali prosty zabieg - łatwy do odczytania na miejskich billboardach. Talerz jest równocześnie tarczą zegara, odliczającą czas przygotowania zupy.

Kampania rozpoczęła się początkiem lutego i jest realizowana na citylightach i billboardach w największych miastach Polski. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Opus B.

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764