logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Persil wspiera żeńską piłkę nożną

  PR 18.10.2024, przeczytano 311 razy
ilustracja

Zaangażowanie i serce włożone w drobne gesty często prowadzą do wielkich rzeczy. Marka Persil inspiruje do działania i wspierania lokalnych społeczności ze szczególnym uwzględnieniem młodych dziewcząt trenujących drużynowe sporty, w tym wciąż niedocenioną piłkę nożną kobiet. Ambasadorami akcji zostali: Ewa Pajor (piłkarka FC Barcelona i reprezentantka Polski) oraz Agata Tarczyńska (była wieloletnia reprezentantka Polski) oraz Radosław Majdan (reprezentant Polski i orędownik równości płci w sporcie).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-persil-wspiera-zenska-pilke-nozna,406149,artykul.html

- Persil, w ramach kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko", po raz kolejny łamie stereotypy i wspiera różnorodność, tym razem skupiając się na piłce nożnej kobiet. Piłka nożna od dawna była postrzegana jako domena mężczyzn, jednak dzięki wsparciu takich inicjatyw jak turnieje piłkarskie organizowane przez Ewę Pajor i Agatę Tarczyńską, coraz więcej kobiet udowadnia, że miejsce na boisku jest dla wszystkich, niezależnie od płci – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager firmie Henkel. - Jako główny sponsor rozgrywek Pajor & Tarczyńska Cup, pokazujemy, że prawdziwa siła tkwi w różnorodności i pasji. Angażując się w takie projekty, wspieramy rozwój sportowy i równouprawnienie w sporcie, co inspiruje młode dziewczyny do realizacji swoich marzeń i do dawania z siebie wszystkiego, zarówno na boisku, jak i poza nim.

W ramach opracowanej strategii aktywacyjnej pod hasłem „Pokaż jak Twoja drużyna daje z siebie wszystko!”, wystartował dwuetapowy konkurs, skierowany do drużyn dziewczęcych (szkolnych, podwórkowych, klubowych) w wieku od 13 do 17 lat. Drużyny składające się z 5 do 15 zawodniczek mogą być zgłoszone przez opiekuna, a w konkursie mogą brać udział zarówno amatorzy, jak i profesjonalistki. Konkurs trwa od października, jego szczegóły oraz zasady dostępne pod adresem: https://dajeszzsiebiewszystko.pl. Nagrodą główną w konkursie grant w wysokości 5 000 zł, do wykorzystania dla drużyny oraz, trening drużynowy z Ewą Pajor.- Nagrody dobraliśmy tak, by wspierać dalszy rozwój zwycięskich drużyn - a to dopiero początek naszej inwestycji w rozwój młodych kobiet i ich pasji, podkreśliła Agnieszka Królikowska Brand Manager Persil. Finał działań odbędzie się w grudniu podczas Turnieju Pajor Tarczyńska Winter Cup w Lublinie.

Plan działań aktywacyjnych dla marki Persil pod hasłem „Zawsze dajesz z siebie wszystko” firma Henkel opracowała między innym wraz z agencją MullenLowe Warsaw.

Źródło: MullenLowe Warsaw

www.mullenlowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764