logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania promująca model Kia EV3

  PR 15.11.2024, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie Kia Polska wystartowała z kampanią promującą swój najnowszy elektryczny model – Kia EV3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-promujaca-model-kia-ev3,406490,artykul.html

Kampania, zaplanowana i zrealizowana przez agencję Havas Media, rozpoczęła się na początku listopada i potrwa do końca 2024 roku. Kia EV3 to samochód, który łączy codzienną wygodę z praktycznością. Dzięki szybkiemu ładowaniu i zasięgowi do 605 km na jednym ładowaniu, EV3 zapewnia pełnię korzyści z jazdy elektrycznym autem oraz swobodę podczas długich podróży. Klienci mogą skorzystać z kredytu 60/40 lub leasingu od 102%. Model będzie również dostępny podczas Dni Otwartych, które odbywają się w dniach 15-23 listopada.

Kampania obejmuje szeroki wachlarz mediów digitalowych, takich jak display, video programmatic, działania direct i mailingi, a także media offline, w tym telewizję i kino. Aktywności promocyjne potrwają do końca 2024 roku. Kreacje do działań przygotowała agencja Interactive Partners.

Źródło: Havas Media Network

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764