W listopadzie Kia Polska wystartowała z kampanią promującą swój najnowszy elektryczny model – Kia EV3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
Kampania, zaplanowana i zrealizowana przez agencję Havas Media, rozpoczęła się na początku listopada i potrwa do końca 2024 roku. Kia EV3 to samochód, który łączy codzienną wygodę z praktycznością. Dzięki szybkiemu ładowaniu i zasięgowi do 605 km na jednym ładowaniu, EV3 zapewnia pełnię korzyści z jazdy elektrycznym autem oraz swobodę podczas długich podróży. Klienci mogą skorzystać z kredytu 60/40 lub leasingu od 102%. Model będzie również dostępny podczas Dni Otwartych, które odbywają się w dniach 15-23 listopada.
Kampania obejmuje szeroki wachlarz mediów digitalowych, takich jak display, video programmatic, działania direct i mailingi, a także media offline, w tym telewizję i kino. Aktywności promocyjne potrwają do końca 2024 roku. Kreacje do działań przygotowała agencja Interactive Partners.
- Link do spotu: https://youtu.be/lQR_cNissN4
Źródło: Havas Media Network