logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania reklamowa Ranigast z Havas Engage

  PR 15.03.2024, przeczytano 304 razy
ilustracjastrzałka

Kryminał wyreżyserowany przez Wesa Andersona? Nie, to nowa kampania Ranigast, przygotowana przez Havas Engage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-reklamowa-ranigast-z-havas-engage,403475,artykul.html

Agencja przygotowała dwie reklamy dla produktów Famotydyna Ranigast i Ranigast SOS. We wspólnej historii przenosimy się do miasta małych grzeszków, w którym mieszkają wyraziste i kolorowe postaci, czyli detektyw, policjanci i łasuchy. Każdy coś podjada a wytypowanie jednego sprawcy zgagi spośród podejrzanych – m.in. ŁoJakPali, Don Capuccino czy BabuniaJedzSynuś, prawdopodobnie nie jest możliwe.

Dzięki spójnej koncepcji obu reklam, gdzie główną rolę gra kontra, możemy docenić Ranigast, który w przeciwieństwie do przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, nie szuka sprawców zgagi a przynosi szybkie ukojenie. Utrzymana w zabawnej konwencji kampania jest kontynuacją działań marki, która za cel postawiła budowanie w świadomości konsumentów pozytywnego wizerunku. Jednocześnie przez podzielenie historii na dwie części, twórcom projektu udało się podkreślić unikalne cechy dwóch produktów: Famotydyna Ranigast czyli szybkie i długotrwałe działanie oraz Ranigast SOS czyli produkt przynoszący błyskawiczną ulgę i ochronę żołądka.

Zgaga jest naszą narodową sprawą, dlatego stworzyliśmy oryginalne Ranigastowe uniwersum: Miasto małych grzeszków. Nasza seria filmów jest jak parodia kryminału noir wyreżyserowana przez Wesa Andersona. Dzięki kadrom w stylu retro, pastelowej kolorystyce i symetrycznym ujęciom nie trudno zauważyć, że robił to prawie sam Anderson – komentuje Creative Director, Rafał Ryś.

Marka, udowadniając działanie i niezawodność produktów, podkreśla, że nic co ludzkie nie jest jej obce a każdy z nas skusił się nieraz na jedzenie, które mogło mu nie służyć. W kampanii, Ranigast jest przedstawiony jako marka rozumiejąca kontekst i wspierająca konsumenta w codzienności, bez oceniania go. Za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Havas Engage. 

Skuteczność i natychmiastowość Ranigastu chcemy wpisać we współczesne tempo Polaków, wzmacniając komunikację marki tożsamej z potrzebami konsumentów – dodaje Jakub Śwircz, Senior Strategist w Havas.

Kampania obejmuje dwa spoty 30”, dwa spoty 15” i billboard sponsorski.

  • Produkcja: Lemon Film
  • Postprodukcja: Xantus
  • Dźwięk: Juice

Źródło: Havas Creative Network

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764