logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!

  PR 03.10.2024, przeczytano 342 razy
ilustracja

3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Partnerami kampanii zostali PKO Bank Polski, ORLEN, PZU, KIR, mBank, Nest Bank i Orange. Partnerem komunikacyjnym jest agencja RedRaccoon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-scamming-out%21-stop-oszustwom-internetowym%21,405937,artykul.html

Fałszywe reklamy i oszukańcze strony internetowe, podszywające się pod znane firmy i osoby zalewają internet. W ostatnich tygodniach w mediach społecznościowych pojawia się mnóstwo oszukańczych aukcji na rzecz powodzian, fake newsów z szokującymi tytułami o rzekomych ofiarach powodzi, zamieszczanych po to, żeby wyłudzić wrażliwe dane użytkowników internetu. Przestępcy okradają tysiące Polaków. Straty z tytułu oszustw finansowych przekraczają pół miliarda złotych rocznie.

Wspólnie z partnerami tworzymy platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu przeciwdziałania scamom finansowym. Rozmawiamy ze specjalistami, jak walczyć z oszustwami. Opisujemy metody przestępców i sposoby radzenia sobie z nimi w różnych krajach. Będziemy wspólnie szukali rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamami.” – tak ideę kampanii komentuje Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego Pulsu Biznesu i jej inicjator.

ilustracjastrzałka

Centralnym punktem kampanii będzie strona scammingout.pl, która stanie się hubem informacyjnym zagadnień związanych z internetowymi oszustwami. Będzie dostarczać newsy dotyczące oszustw internetowych, poradniki jak je rozpoznawać i się przed nimi chronić, artykuły eksperckie dotyczące tego, jakie rozwiązania mogą spowodować, że będziemy wszyscy czuli się bezpieczniej.

To bardzo ważna i potrzebna kampania. Tym bardziej cieszę się, że wspólnie z partnerami mamy okazję przygotować szereg wartościowych treści – debat, artykułów eksperckich, raportów i poradników. Dokładamy do tego również niestandardowe aktywności angażujące czytelników, w tym np. wideoklip złożony z fejkowych reklam czy współprace z influencerami. Na stronie dostępny jest także quiz sprawdzający wiedzę Polaków na temat scamów oraz sondaż, w którym będzie badana skala zjawiska.” – mówi Monika Tańska, Head of Content Marketing w Bonnier Business Polska.

W trakcie kampanii redakcje podejmą również tematykę konkretnych momentów i wydarzeń (CyberMonday, Black Week, świąteczne zakupy prezentów, fałszywe zbiórki charytatywne), które są szczególnie istotne z punktu widzenia internetowych oszustów. Wchodząc na stronę dowiemy się jak je rozpoznawać i co najważniejsze, jak się przed nimi chronić oraz jak rozmawiać o nich ze swoimi bliskimi.

Zachęcamy wszystkie organizacje, ekspertów i osoby publiczne, którym zależy na ukróceniu tych przestępczych procederów, do wsparcia naszej kampanii. Czujemy, że doszliśmy do momentu, w którym część działań po prostu należy wziąć we własne ręce.” – dodaje Eugeniusz Twaróg.

Za koncepcję kampanii i jej treści odpowiadają redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl.

Źródło: Bonnier Business Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764