logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania wyprzedażowa Hyundai 2019

  PR 13.01.2020, przeczytano 750 razy
ilustracja

Wraz z początkiem stycznia wystartowała kampania promująca wyprzedaż modeli z roku poprzedniego. Kampania potrwa do końca lutego, a za jej przygotowanie odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-wyprzedazowa-hyundai-2019,385298,artykul.html

Wyprzedaż Hyundai obejmuje takie modele z roku produkcji 2019 jak Santa Fe, Tucson i Kona. Dzięki upustom oraz premii za odkup obecnego samochodu można zyskać nawet do 28 000 zł korzyści. W ramach promocji można również skorzystać z atrakcyjnego finansowania Hyundai Finance oraz 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów w standardzie.

Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu i telewizji. Kampania w telewizji potrwa od początku roku do 26 stycznia, kampania radiowa od 25 stycznia do 22 lutego, natomiast działania online będą prowadzone od początku roku do 21 lutego. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B, która również zlokalizowała na polski rynek spot TV.

Źródło: Havas Media Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764