logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania z okazji 30 lat Vision Express od Walk Creative

  PR 19.02.2024, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk Creative przygotowała jubileuszową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-z-okazji-30-lat-vision-express-od-walk-creative-,403160,artykul.html

Już od 30 lat marka Vision Express dba o wzrok Polek i Polaków oraz pielęgnuje ich dobre wspomnienia – chwile, które są warte zobaczenia. W pierwszym ze spotów, rozpoczynającym jubileuszową kampanię, historia bohaterów splata się z historią Vision Express w Polsce. To opowieść o tym jak matka i córka odtwarzają swoje ulubione zdjęcie sprzed lat. Tak jak bohaterki zmieniały się przez ostatnie lata – tak zmieniała się marka Vision Express, moda i modele okularów.

Marka Vision Express i jej produkty obecne są w życiu Polek i Polaków od 1994 roku, aż do dziś. Te 30 lat to ponad 8 milionów badań wzroku i jeszcze więcej dopasowanych par okularów. Z tej okazji przygotowaliśmy działania, w których pokazujemy, jak pomagamy naszym Klientom zapewnić najlepszy komfort widzenia i w pełni doświadczać chwil, które warte są zobaczenia. Cieszymy się, że od tylu lat możemy towarzyszyć im zarówno na co dzień oraz w tych najważniejszych momentach” - Aneta Pruk, Senior Marketing Manager

W pierwszym spocie rozpoczynającym kampanię Vision Express, udaliśmy się w sentymentalną podróż i pokazaliśmy zmiany jakie zachodziły w bohaterkach oraz równolegle w modzie i okularach. Marka Vision Express od 30 lat dba o wzrok milionów Polek i Polaków. Jesteśmy dumni, że jako Walk Creative przez ostatnich 8 lat możemy uczestniczyć w rozwoju marki i wspierać ją rozwiązaniami komunikacyjnymi” – powiedziała Olga Chełchowska, Client Service Director w Walk Creative

Spot jest pierwszą częścią kampanii z okazji 30-lecia Vision Express na polskim rynku. Kampania obejmuje kanały digital, telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania public relations.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Walk Creative, która od 8 lat współpracuje z Vision Express, działania public relations przygotowała agencja Walk PR. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cheese Film. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland. Postprodukcję dźwięku i obrazu wykonało Studio Lunapark.

Źródło: Walk Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764