logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania z okazji 465 lat Poczty Polskiej

  PR 05.10.2023, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-z-okazji-465-lat-poczty-polskiej,401605,artykul.html

Poczta Polska jest liderem na polskim rynku usług komunikacyjnych i kurierskich, obsługującym ponad 90% Polaków. To firma o wspaniałej kilkusetletniej historii, zawsze blisko ludzi i dla ludzi. 

Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.

Emocjonalna podróż w czasie, w którą zabieramy widzów, dzięki technologiom produkcyjnym, doskonale prezentuje nową jakość w komunikacji Poczty Polskiej. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i jej klientów. Nasza opowieść zarówno wzrusza, jak i wywołuje uśmiech, pokazując, że Poczta Polska zawsze jest blisko Polaków - mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka w agencji Ancymony.

Realizacja spotu oparta została na technologii Virtual Production.

Zdecydowaliśmy się na zaproponowanie realizacji w technologii Virtual Production. Elementy scenografii oraz tła wyświetlane na ścianach LED pozwoliły przenieść się w różne okresy historii Polski bez wychodzenia ze studia. Historyczne materiały dotyczące poszczególnych wydarzeń były dość ograniczone, dlatego skorzystaliśmy z technologii AI, aby poruszyć fotografie i uzyskać z nich obraz wideo. Staranna realizacja dźwięku jeszcze bardziej uwydatniła efekt. Poczynając od wyboru aktorów, przez drobiazgowo przygotowane, w porozumieniu z konsultantami historycznymi, kostiumy i rekwizyty, aż po elementy scenografii – całość produkcji została przygotowana tak, aby precyzyjnie odnieść się do potrzeb Klienta i zrealizować wyzwania kreatywne - komentuje Mariusz Kępka, head of production, Lemon Film. 

W 30-sekundowym spocie pokazaliśmy kawał historii Poczty Polskiej. Myślę, że o pewnych faktach ukazanych w filmie część widzów mogła nie zdawać sobie sprawy. W tej krótkiej opowieści jest miejsce na wszystkie emocji i jestem przekonany, że każdy znajdzie w niej coś bliskiego swojemu sercu - dodaje Wojciech Papuziński, creative director w Ancymonach. 

Ancymony odpowiadają za koncepcję kreatywną, scenariusz, key visual, nadzór produkcyjny, przygotowanie kreacji do kampanii digital i DOOH. Za media odpowiada dom mediowy Sigma. Produkcją spotu zajął się Lemon Film. Kampania jest obecna w DOOH, digitalu, mediach społecznościowych, w kinach i telewizji.

Źródło: Ancymony

Dodatkowe informacje:

Agencja Ancymony – niezależna agencja reklamowa obecna na rynku od 26 lat. W portfolio ma marki ze wszystkich kategorii, m.in. Rossmanna, Wawel, Pudliszki, Heinza, Pocztex, Amundsena, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Dębicę.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764