logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania z okazji 465 lat Poczty Polskiej

  PR 05.10.2023, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-z-okazji-465-lat-poczty-polskiej,401605,artykul.html

Poczta Polska jest liderem na polskim rynku usług komunikacyjnych i kurierskich, obsługującym ponad 90% Polaków. To firma o wspaniałej kilkusetletniej historii, zawsze blisko ludzi i dla ludzi. 

Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.

Emocjonalna podróż w czasie, w którą zabieramy widzów, dzięki technologiom produkcyjnym, doskonale prezentuje nową jakość w komunikacji Poczty Polskiej. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i jej klientów. Nasza opowieść zarówno wzrusza, jak i wywołuje uśmiech, pokazując, że Poczta Polska zawsze jest blisko Polaków - mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka w agencji Ancymony.

Realizacja spotu oparta została na technologii Virtual Production.

Zdecydowaliśmy się na zaproponowanie realizacji w technologii Virtual Production. Elementy scenografii oraz tła wyświetlane na ścianach LED pozwoliły przenieść się w różne okresy historii Polski bez wychodzenia ze studia. Historyczne materiały dotyczące poszczególnych wydarzeń były dość ograniczone, dlatego skorzystaliśmy z technologii AI, aby poruszyć fotografie i uzyskać z nich obraz wideo. Staranna realizacja dźwięku jeszcze bardziej uwydatniła efekt. Poczynając od wyboru aktorów, przez drobiazgowo przygotowane, w porozumieniu z konsultantami historycznymi, kostiumy i rekwizyty, aż po elementy scenografii – całość produkcji została przygotowana tak, aby precyzyjnie odnieść się do potrzeb Klienta i zrealizować wyzwania kreatywne - komentuje Mariusz Kępka, head of production, Lemon Film. 

W 30-sekundowym spocie pokazaliśmy kawał historii Poczty Polskiej. Myślę, że o pewnych faktach ukazanych w filmie część widzów mogła nie zdawać sobie sprawy. W tej krótkiej opowieści jest miejsce na wszystkie emocji i jestem przekonany, że każdy znajdzie w niej coś bliskiego swojemu sercu - dodaje Wojciech Papuziński, creative director w Ancymonach. 

Ancymony odpowiadają za koncepcję kreatywną, scenariusz, key visual, nadzór produkcyjny, przygotowanie kreacji do kampanii digital i DOOH. Za media odpowiada dom mediowy Sigma. Produkcją spotu zajął się Lemon Film. Kampania jest obecna w DOOH, digitalu, mediach społecznościowych, w kinach i telewizji.

Źródło: Ancymony

Dodatkowe informacje:

Agencja Ancymony – niezależna agencja reklamowa obecna na rynku od 26 lat. W portfolio ma marki ze wszystkich kategorii, m.in. Rossmanna, Wawel, Pudliszki, Heinza, Pocztex, Amundsena, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Dębicę.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764