logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kamper nagrodą w loterii Grupy Eura7 dla marki Duda

  PR 13.08.2024, przeczytano 299 razy
ilustracja

Trwa „Loteria z kamperem” przygotowana przez Grupę Eura7 dla marki Duda. Za działania marketingowe oraz organizację loterii także odpowiedzialna jest Grupa Eura7. Łączna pula nagród to ponad 620 tys. zł, w tym niezwykły kamper Ford Chausson 788 Titanium Ultimate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kamper-nagroda-w-loterii-grupy-eura7-dla-marki-duda,405324,artykul.html

W ramach projektu Grupa Eura7 opracowała koncepcję kreatywną, landing page loteriazkamperem.pl oraz projekty graficzne loterii. Ponadto specjaliści Grupy prowadzą działania z zakresu influencer marketingu oraz w ramach konsorcjium z hi GRUPA przygotowana została kampania on-line oraz zakupu mediów. Za organizację samej loterii odpowiada warszawska spółka Nofsza, należąca do Grupy Eura7.

Loteria została podzielona na cztery etapy. Co ją wyróżnia na rynku? Fakt, że mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem produktu oraz drugą - freemium - dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.: zaproszenie do zabawy konsumentów niezdecydowanych, konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy zakupią produkty Duda oraz promocję marki” - twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt.

Błażej Balcerzyk, Creative Director dodaje: „Opracowana komunikacja to nie tylko obietnica niezwykle atrakcyjnych i wartościowych nagród, ale także zaproszenie do świata przygody, wolności, relaksu... i przede wszystkim grillowania! To doświadczenie jest pełne aktywności i wyjątkowych smaków. Dzięki dodatkowym aktywnościom okołoloteryjnym projekt wyróżnia się na tle rynkowych rozwiązań. Ścieżka uczestnictwa została starannie zaprojektowana po to, by konsument mógł zaangażować się z różnych powodów – od chęci wzięcia udziału w loterii po zakup produktów. To wielowymiarowe podejście sprawia, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie oraz, że projekt jest wyjątkowy i nowatorski”.

Źródło: Grupa Eura7

eura7.com

Dodatkowe informacje:

Właścicielem marki Duda jest Cedrob Foods S.A. - firma o 100% polskim kapitale, która jest jednym z liderów branży mięsnej w Polsce. Kultowe produkty powstają w 5 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Sosnowcu, Pszczynie, Goczałkowicach-Zdroju, Ćwiklicach oraz Mokrsku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764