logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion

  PR 13.07.2020, przeczytano 1594 razy
ilustracjastrzałka

Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu, którym dysponują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamvas-22-i-kamvas-22-plus%3A-tablety-graficzne-huion,387764,artykul.html

Szczególnie godnym uwagi elementem obu produktów jest zastosowany w nich ekran. Model Kamvas 22 Plus, który wyposażony jest w ekran QD LCD nie tylko blokuje niebieskie światło, ale także zapewnia zakres barw 140$ sRGB i współczynnik kontrastu 1200:1. Do tego dzięki w pełni laminowanemu wyświetlaczowi ze szkła trawionego z powłoką antyodblaskową tablet stanowi znakomite urządzenie dla zawodowych twórców, którzy mają wysokie wymagania co do wyświetlacza. Model Kamvas 22 wyposażony w matową folię antyodblaskową również skutecznie redukuje odbicia i pozwala użytkownikowi poczuć się tak, jakby rysował na papierze.

Zewnętrzny design Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus cechuje prostota i elegancja. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, nowe urządzenia nie posiadają żadnych programowalnych fizycznych przycisków i pasków dotykowych. Zamiast tego dostępny jest schowany port USB-A, który umożliwia użytkownikom połączenie z dowolnymi peryferiami, w tym takimi znanymi gadżetami jak klawiatura dla projektantów. Dodatkowo Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus obsługują połączenia z komputerami, tabletami i telefonami, co jeszcze zwiększa ich wszechstronność.

Oba produkty są wyposażone w najnowsze piórko cyfrowe PW517, które opracowano w oparciu o technologię Huion PenTech 3.0, i zapewniają użytkownikom rysowanie bardziej zbliżone do rzeczywistego i precyzyjne. Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus są również wrażliwe na 8192 poziomów nacisku, co pozwala na precyzyjną regulację grubości i nasycenia linii przy zmianie nacisku. Obsługując nachylenie piórka do ±60°, Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus pozwalają użytkownikom na bardziej energiczne cieniowanie i zastosowanie technik rysowania nieustępujących metodom tradycyjnym.

Jako międzynarodowy dostawca urządzeń graficznych, Huion wciąż tworzy innowacyjne i przyjazne dla użytkownika produkty, które pozwalają artystom na całym świecie realizować swoje marzenia.

Źródło: Shenzhen Huion Animation Technology

www.huion.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764