logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych

  PR 13.10.2024, przeczytano 382 razy
ilustracja

W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-ing-przypomni%2C-jak-wazne-jest-bezpieczenstwo-danych,406087,artykul.html

Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. Bank zachęca rodziców do wspólnej nauki z dziećmi i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci, a dodatkowo teraz klienci od 13 r.ż. mogą zamówić dedykowaną kartę.

Jednym z elementów działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci” jest „Miasto ING” w Roblox – gra edukacyjna, dzięki której dziecko przez zabawę uczy się dobrych nawyków finansowych – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze powstała Akademia Bezpieczeństwa, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zasad bezpieczeństwa w sieci – co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Zadania w grze mogą stanowić wyzwanie i rozrywkę także dla rodziców. Jest to więc dobry pomysł na wspólne spędzenie czasu z dziećmi oraz pretekst do rozmowy o bezpieczeństwie w internecie. W połączeniu z rywalizacją oraz społecznością może być naturalnym miejscem do dzielenia się wiedzą dzieci i rodziców w zakresie bezpieczeństwa w sieci.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764