logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każdy uśmiech jest piękny - aktywacja Orbit White

  PR 13.05.2022, przeczytano 1551 razy
ilustracja

Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit White w nowej aktywacji mediowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazdy-usmiech-jest-piekny---aktywacja-orbit-white,395821,artykul.html

Uśmiechając się wyrażamy nie tylko radość, ale także swoją indywidualność. W stylizowanych, czarno-białych spotach internetowych nowej aktywacji Orbit White pokazane są szczere emocje młodych bohaterów. Są oni różni, ale łączy ich naturalność i pozytywne nastawienie. Co pomogło im w osiągnięciu takiego stanu? Uśmiech, który dodaje niepowtarzalnego błysku i pewności siebie, gdziekolwiek są.  

Aktywacja mediowa „Każdy uśmiech jest piękny” wspiera wprowadzenie na rynek nowości w portfolio marki. Orbit White Raspberry Pomegranate łączy subtelne owocowe nuty słodkiej maliny oraz egzotycznego granatu. Dostarczając przyjemnego odświeżenia, pomaga też zadbać o zdrowy i naturalnie biały uśmiech. Bezcukrowa guma do żucia rekomendowana jest przez ekspertów jako element codziennej higieny jamy ustnej w sytuacjach, gdy nie możemy umyć zębów po jedzeniu i piciu.

Działania reklamowe, które startują w maju obejmują digital, OOH i prasę. Za produkcję materiałów odpowiedzialna jest agencja The & Partnership, a za ich adaptację agencja EG Plus. Zakupem mediów zajęła się z kolei agencja Mediacom.

Źródło: Mars Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764