logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”

  PR 28.02.2024, przeczytano 475 razy
ilustracja

Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-dla-mola%3A-kampania-_bedzie-ups..._,403268,artykul.html

W kategorii produktów higienicznych dominuje język pełen metafor i idealizacji rzeczywistości. Jednak prawda jest taka, że wszelkie niespodziewane sytuacje, nawet te najmniej pożądane, niewygodne czy krępujące, są nieodłączną częścią naszego codziennego życia.

Kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” podkreśla rolę produktów Mola, takich jak papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne, jako niezbędnych pomocników w codzienności, zapewniających porządek i higienę w obliczu wszelkich UPS-ów.

UPSy bywają różne: jedne wymagają delikatności, inne – wytrzymałości. Mola jest przygotowana na każde z nich

Osią najnowszej kampanii jest spot reklamowy, który w lekkim i humorystycznym tonie prezentuje autentyczne sytuacje z życia wzięte uchwycone tuż przed momentem, gdy mogą przerodzić się w prawdziwy koszmar. Marka podkreśla, że niezależnie od tego, jak nieprzewidywalny może być dany przypadek, z produktami Mola zawsze znajdziesz sposób, by się z nim uporać, przywracając spokój i porządek w domach.

Najnowszy spot reklamowy to lekka i zabawna podróż przez sceny, które błyskotliwie pokazują te wszystkie niespodziewane UPSy, podczas których niezbędne stają się papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne. Autentyczne i pełne humoru momenty, które są bliskie każdemu.

Oprócz 37-sekundowego spotu, i dwóch wersji 15’, powstało sześć winiet, które funkcjonują jako odrębne internetowe shorty, skutecznie docierając do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych, takich jak m.in. młodzi rodzice, młodzież, czy właściciele zwierząt domowych. Te grupy są zróżnicowane, ale łączy je potrzeba szybkiego przywracania porządku po niespodziewanych UPSach.

Najnowsza multikanałowa kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” rozpoczyna się 26 lutego 2024 roku i potrwa do końca roku. Jej sercem jest 37-sekundowe wideo emitowane w kanałach digital. Spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach YouTube, Facebook i Instagram.

Za strategię, ideę kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja KERRIS.

Źródło: KERRIS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764