logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris Group stworzyła portal rekrutacyjny

  PR 05.08.2019, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

KERRIS Group zaprojektowała, stworzyła i wdrożyła nowy portal rekrutacyjny z myślą o podniesieniu poziomu obsługi klienta w ramach rekrutacji oraz zmniejszeniu zaangażowania rekruterów w kwestie techniczne związane z procesem. Projekt został zrealizowany na potrzeby klienta Uniwersytet SWPS, pozyskanego przez agencję w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-group-stworzyla-portal-rekrutacyjny,383494,artykul.html

Portal ma przejrzysty, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie interfejs, a dzięki wykonaniu całości z wykorzystaniem technologii RWD (Responsive Web Design) można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu, również telefonie czy tablecie. Użytkownicy mogą zalogować się do systemu za pomocą kont: Facebook, Google czy CAS (Central Authentication Service). Mają również możliwość monitorowania statusu swojej aplikacji bezpośrednio na portalu i otrzymywania powiadomień mailowych na temat każdej zmiany jej dotyczącej np. przejścia do kolejnego etapu czy komentarza rekrutera. Portal posiada dwie wersje językowe – polską i angielską, dedykowaną studentom zagranicznym. System back office dedykowany obsłudze procesu rekrutacji oparto o system Salesforce.com, który został dostosowany do najnowszych przepisów ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”.

KERRIS Group odpowiadała za zaprojektowanie, stworzenie oraz wdrożenie nowego portalu rekrutacyjnego Uniwersytetu SWPS, w tym za UX i UI design oraz front-end i back-end. Agencja zajęła się również integracją platformy z systemem płatności PayU, środowiskiem Moodle oraz serwisami Facebook, Google i usługą CAS. Za wdrożenie platformy Salesforce.com oraz jej integrację z portalem było odpowiedzialne Think Beyond, a za zaprojektowanie infrastruktury IT – dział IT klienta.

Źródło: KERRIS Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764