logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris kontynuuje kampanię „PayPo? Spoko”

  PR 10.12.2024, przeczytano 247 razy
ilustracja

PayPo rozpoczął kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS realizuje działania performance marketingowe w social media oraz kampanię brand awareness, wspierając rozwój marki i dotarcie do nowych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-kontynuuje-kampanie-_paypo-spoko_,406803,artykul.html

Kampania potrwa do 20 grudnia 2024 roku, a jej głównym celem jest zwiększenie świadomości marki oraz pozyskanie nowych użytkowników płatności odroczonych PayPo.

Nowoczesne rozwiązania finansowe z kartą PayPo

Karta PayPo to kluczowy element kampanii, umożliwiający zakupy online i offline z opcją płatności odroczonej. Użytkownicy karty zyskują jeszcze więcej możliwości, mogąc robić z nią zakupy też w wielu sklepach, w których PayPo nie było do tej pory dostępne. Połączenie karty z dedykowaną aplikacją mobilną czyni ją praktycznym narzędziem do robienia mądrych i pewnych zakupów, przy odpowiednim dbaniu o swoje wydatki.

Elastyczność i wygoda na wyciągnięcie ręki

Kampania pokazuje, jak płatności odroczone PayPo upraszczają codzienne zakupy. Oferta jest skierowana głównie do młodych, cyfrowo aktywnych konsumentów, ceniących transparentność i elastyczność finansową. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak aplikacja mobilna, PayPo odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników, oferując wygodę i kontrolę nad budżetem.

W ramach kampanii KERRIS prowadzi działania performance marketingowe w kanałach takich jak TikTok, YouTube, Facebook i Instagram, aby zwiększyć jej zasięg oraz maksymalizować skuteczność.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764