logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris w kampanii Qual'Italy promuje włoski region Piemont

  PR 08.02.2024, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-w-kampanii-qual-italy-promuje-wloski-region-piemont,403038,artykul.html

W ramach tej kampanii, mającej na celu ukazanie bogactwa północnych Włoch, KERRIS zaangażowała dwoje znanych youtuberów: Kamila Cichockiego z kanału „Kamil in Travel”, specjalizującego się w treściach podróżniczych, oraz Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, twórczynię Silver TV, kanału lifestylowego dedykowanego osobom w wieku 50+.

Podczas wyjazdu do Piemontu w styczniu tego roku, twórcy mieli możliwość odkrywania i dokumentowania unikalnego dziedzictwa sztuki, historii, kultury i przyrody regionu. Efektem tej podróży jest innowacyjne interaktywne wideo opublikowane na YouTube, które umożliwia widzom wybór prezentowanych atrakcji.

Dzięki temu innowacyjnemu podejściu, łączącemu kreatywność z technologią, KERRIS ma za cel zaangażowanie internautów w interesujący i interaktywny sposób.

Influencerzy związani z kampanią promują również wyjazd na swoich profilach na Instagramie, publikując zapowiedzi oraz krótkie filmy typu reels.

KERRIS kompleksowo zarządza całą kampanią Qual'Italy, począwszy od strategii i kreatywnej koncepcji, przez współpracę z influencerami, aż po produkcję wyjazdu i koordynację tworzenia treści. Agencja jest także odpowiedzialna za kampanię performance, która obejmuje działania display oraz reklamy na platformach Meta (Instagram, Facebook).

Źródło: KERRIS

kerris.pl

Dodatkowe informacje:

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie – Agencja Digital Roku 2022 wg MM&P) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 11 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, KTR, Innovation, Kreatura, Golden Arrow) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, delio, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764