
Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, prowadzi ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. W ramach jej agencja KERRIS odpowiada za obsługę działań w obszarze performance marketing w social media i rozszerza dotychczasową współpracę o prowadzenie kampanii brand awareness.
Celem kampanii PayPo jest przedstawienie BNPL (Buy Now, Pay Later) jako rozwiązania sprawiającego, że zakupy stają się wygodne i pewne. Idea kampanii opiera się na promowanym przez PayPo smart shoppingu. Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może skorzystać z aktualnych promocji i kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także zrobić sobie drobną przyjemność, bez nadwyrężania portfela, rozciągając płatność za zakupy w czasie.
W ramach kampanii „PayPo? Spoko” agencja KERRIS skupia się na prowadzeniu działań performance marketingowych w popularnych serwisach takich jak TikTok, YouTube, Facebook oraz Instagram, aby maksymalizować zasięg i efektywność działań reklamowych PayPo.
Źródło: KERRIS