logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris z konkursem lodów Hortex Mystery Ice

  PR 28.05.2024, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Hortex Mystery Ice, we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza niezwykły konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube. Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, odpowiada za opracowanie mechaniki i organizację konkursu, natomiast development konkursowych gier i landing page’a zrealizował software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-z-konkursem-lodow-hortex-mystery-ice,404400,artykul.html

Hortex Mystery Ice to nie tylko wyjątkowy smak, ale i element zaskoczenia w codziennym życiu. Cztery tajemnicze smaki, zapakowane w jednolite opakowania, zapraszają konsumentów do niezwykłej podróży i odkrywania nowych doznań. Każdy lód ujawnia swój unikatowy smak dopiero po otwarciu, a zaskakujące propozycje są powiązane z influencerami – CZVJNIKIEM i jego ekipą. Na patykach lodów Mystery Ice znajdują się imiona influencerów i przypisane im tajemnicze smaki.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić lody Hortex Mystery Ice, zachować paragon i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej: https://mysteryice.pl, wpisując numer paragonu oraz wgrywając jego zdjęcie. Następnie trzeba odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Jaki jest najbardziej zaskakujący challenge, który mógłby zrobić CZVJNIK?”. Kolejnym etapem jest gra online, w której uczestnicy zbierają punkty i przechodzą na wyższe poziomy, aż do momentu utraty wszystkich trzech żyć. Wyniki można poprawiać, rejestrując kolejne paragony.

Spośród 200 najlepszych graczy, którzy osiągną najwięcej punktów w grze, wybranych zostanie 40 zwycięzców z najciekawszymi odpowiedziami na pytanie konkursowe. Zwycięzcy pojawią się w nowym filmie CZVJNIKA na jego kanale na YouTube.

Konkurs trwa od 25 maja do 25 czerwca 2024 roku.

W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja KERRIS odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki i organizację konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a zrealizował software house 300.codes, należący do KERRIS Group. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.

Źródło: KERRIS Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764