logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris z odświeżonym logo i nową stroną internetową

  PR 27.04.2016, przeczytano 1261 razy

Agencja interaktywna KERRIS właśnie zakończyła proces rebrandingu. Marka posiada nowy odświeżony logotyp i stronę internetową zaprojektowaną i zakodowaną według najnowocześniejszych standardów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-z-odswiezonym-logo-i-nowa-strona-internetowa,28352,artykul.html

Cztery poprzednie znaki graficzne przypisane do KERRIS Group, KERRIS Creation, KERRIS Technology i KERRIS Performance zostały zastąpione jednym wspólnym logotypem z gradientem składającym się z kolorów poszczególnych działów agencji

- Nowa wersja logotypu ma zwrócić uwagę na to, że praca w poszczególnych zespołach odbywa się symultanicznie, tworząc spójną całość. Zamieniliśmy cztery logotypy o odmiennych kolorach i ciężkich bryłach na jeden lekki, nowoczesny i minimalistyczny. Gradient składający się z barw naszych trzech głównych pionów jest symbolem ich interferencji. Mimo, że każdy dział składa się z osób kreatywnych i niezależnie działających, to dopiero ich współpraca przynosi ponadprzeciętne wyniki - przekonuje autor projektu Krzysztof Nikiforuk, Art Director w KERRIS Group.

Zmianie uległy również inne elementy identyfikacji wizualnej, takie jak szata graficzna zewnętrznych materiałów promocyjnych czy strona internetowa, która zastąpiła poprzednie witryny trzech brandów KERRIS - nagradzanych m.in. w konkursie Awwwards. Nowa odsłona witryny wszystkie je komasuje, jest lżejsza i wykorzystuje nowy przełomowy framework front-endowy Bootstrap w wersji 4 alpha, korzystający z technologii Flexbox. W praktyce oznacza to ułatwienie w pozycjonowaniu poszczególnych elementów na stronie i ich wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Kerris.pl dostosowana jest zarówno do ekranów smartfonów, jak i do dużych, desktopowych monitorów.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

Galeria: Rebranding w agencji Kerris

Dodatkowe informacje:

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764