Agencja interaktywna KERRIS właśnie zakończyła proces rebrandingu. Marka posiada nowy odświeżony logotyp i stronę internetową zaprojektowaną i zakodowaną według najnowocześniejszych standardów.
Cztery poprzednie znaki graficzne przypisane do KERRIS Group, KERRIS Creation, KERRIS Technology i KERRIS Performance zostały zastąpione jednym wspólnym logotypem z gradientem składającym się z kolorów poszczególnych działów agencji
- Nowa wersja logotypu ma zwrócić uwagę na to, że praca w poszczególnych zespołach odbywa się symultanicznie, tworząc spójną całość. Zamieniliśmy cztery logotypy o odmiennych kolorach i ciężkich bryłach na jeden lekki, nowoczesny i minimalistyczny. Gradient składający się z barw naszych trzech głównych pionów jest symbolem ich interferencji. Mimo, że każdy dział składa się z osób kreatywnych i niezależnie działających, to dopiero ich współpraca przynosi ponadprzeciętne wyniki - przekonuje autor projektu Krzysztof Nikiforuk, Art Director w KERRIS Group.
Zmianie uległy również inne elementy identyfikacji wizualnej, takie jak szata graficzna zewnętrznych materiałów promocyjnych czy strona internetowa, która zastąpiła poprzednie witryny trzech brandów KERRIS - nagradzanych m.in. w konkursie Awwwards. Nowa odsłona witryny wszystkie je komasuje, jest lżejsza i wykorzystuje nowy przełomowy framework front-endowy Bootstrap w wersji 4 alpha, korzystający z technologii Flexbox. W praktyce oznacza to ułatwienie w pozycjonowaniu poszczególnych elementów na stronie i ich wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Kerris.pl dostosowana jest zarówno do ekranów smartfonów, jak i do dużych, desktopowych monitorów.
Źródło: KERRIS