logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kia promuje model Sportage

  PR 11.09.2024, przeczytano 333 razy
ilustracjastrzałka

Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kia-promuje-model-sportage,405614,artykul.html

Wrześniowa kampania marki Kia koncentruje się na modelu Sportage, który według danych CEPiK jest najchętniej wybieranym kompaktowym SUV-em w Polsce w latach 2022 i 2023. Atrakcyjnym finansowaniem objęte są wszystkie wersje układów napędowych tego modelu: spalinowe, hybrydowe (HEV) oraz hybrydy plug-in hybrid (PHEV). W ramach propozycji marki Kia, klienci mogą skorzystać z oferty kredytu z okresem finansowania 12 miesięcy lub z oferty leasingu operacyjnego z okresem finansowania 14-72 miesięcy.

ilustracjastrzałka

Kampania prowadzona jest szeroko w obszarze mediów digitalowych z wykorzystaniem materiałów display oraz video, a także w telewizji. Kampania potrwa do końca września, a z propozycji można skorzystać do 30.09.2024 r.

Linki do video:

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreację przygotowała agencja Interactive Partners.

Źródło: Havas Media

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764