Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Wrześniowa kampania marki Kia koncentruje się na modelu Sportage, który według danych CEPiK jest najchętniej wybieranym kompaktowym SUV-em w Polsce w latach 2022 i 2023. Atrakcyjnym finansowaniem objęte są wszystkie wersje układów napędowych tego modelu: spalinowe, hybrydowe (HEV) oraz hybrydy plug-in hybrid (PHEV). W ramach propozycji marki Kia, klienci mogą skorzystać z oferty kredytu z okresem finansowania 12 miesięcy lub z oferty leasingu operacyjnego z okresem finansowania 14-72 miesięcy.
Kampania prowadzona jest szeroko w obszarze mediów digitalowych z wykorzystaniem materiałów display oraz video, a także w telewizji. Kampania potrwa do końca września, a z propozycji można skorzystać do 30.09.2024 r.
Linki do video:
Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreację przygotowała agencja Interactive Partners.
Źródło: Havas Media