logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark

  PR 15.10.2024, przeczytano 279 razy
ilustracja

Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile mieszkań dostępnych jest w całej ofercie dewelopera. Ważne jest to, ile mieszkań spełnia indywidualne wymagania danego klienta”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kierunek-kreatywny-przygotowal-kampanie-dla-dewelopera-ekopark,406109,artykul.html

Kampania pokazuje, że proces wyboru mieszkania opiera się na osobistych, często bardzo specyficznych filtrach. Zamiast standardowego podejścia, które zazwyczaj koncentruje się na filtrowaniu ofert według podstawowych kryteriów, w kampanii pokazane są specyficzne sytuacje konkretnych klientów jak np. posiadanie psa czy dorastające dzieci, które chcą już same chodzić na plac zabaw. Korzystając z takich sytuacji, Ekopark obiecuje, że na każde “Wysokie wymagania” odpowie nie jednym, a wieloma ofertami zapewniając klientowi wybór. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Strategia komunikacji i pomysły na formaty przygotowane zostały przez agencję reklamową Kierunek Kreatywny. Kampania prowadzona w social media, OOH, oraz lokalnych rozgłośniach radiowych.  

Ekopark to krakowski deweloper, który specjalizuje się w budowie nowoczesnych osiedli mieszkaniowych. Firma kładzie nacisk na wysoką jakość wykonania oraz innowacyjne rozwiązania architektoniczne, oferując mieszkania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Źródło: Kierunek Kreatywny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764