Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile mieszkań dostępnych jest w całej ofercie dewelopera. Ważne jest to, ile mieszkań spełnia indywidualne wymagania danego klienta”.
Kampania pokazuje, że proces wyboru mieszkania opiera się na osobistych, często bardzo specyficznych filtrach. Zamiast standardowego podejścia, które zazwyczaj koncentruje się na filtrowaniu ofert według podstawowych kryteriów, w kampanii pokazane są specyficzne sytuacje konkretnych klientów jak np. posiadanie psa czy dorastające dzieci, które chcą już same chodzić na plac zabaw. Korzystając z takich sytuacji, Ekopark obiecuje, że na każde “Wysokie wymagania” odpowie nie jednym, a wieloma ofertami zapewniając klientowi wybór.
Strategia komunikacji i pomysły na formaty przygotowane zostały przez agencję reklamową Kierunek Kreatywny. Kampania prowadzona w social media, OOH, oraz lokalnych rozgłośniach radiowych.
Ekopark to krakowski deweloper, który specjalizuje się w budowie nowoczesnych osiedli mieszkaniowych. Firma kładzie nacisk na wysoką jakość wykonania oraz innowacyjne rozwiązania architektoniczne, oferując mieszkania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
- Więcej informacji o ofercie dostępne jest na stronie: https://www.ekopark.pl/
- Więcej o kampanii i jej twórcach: https://kierunek.agency/ekopark-wymagania
- Spoty radiowe przygotowane przez Kierunek Kreatywny dostępne są także na profilu Instagram agencji: https://www.instagram.com/p/DBIuzihtili/?img_index=1
Źródło: Kierunek Kreatywny