logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals

  PR 02.12.2024, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kierunek-kreatywny-z-kampania-dla-otoz-animals,406701,artykul.html

Komunikację zachęcającą do wpłat, przygotowały wspólnie agencja reklamowa Kierunek Kreatywny oraz Studio Filmowe OTOFILM. W produkcji oraz obsłudze kampanii pomogli także Zooplus, Vein, Gazeta.pl portal Ratujemy Zwierzaki oraz dom mediowy Czarna Owca. 

Pomysł na kampanię opiera się o pojedynek rewolwerowców odbywający się 31 grudnia na Dzikim Zachodzie. Główne postaci w spocie zagrali Bartosz Bielenia i Nikodem Rozbicki. Dodatkowo dołączył do nich Zbigniew Hołdys, który wystąpił w roli starego rewolwerowca. Jak zakończyło się starcie kowboi?

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Sylwestrowy Patrol Animalsów to inicjatywa stowarzyszenia OTOZ Animals, mająca na celu pomoc zwierzętom przerażonym hukiem wystrzałów petard i fajerwerków. Kilka chwil nieodpowiedzialnej zabawy kosztuje wiele zwierząt przeżywanie traumy, a nawet życie. Stowarzyszenie apeluje do strzelców, aby zrezygnowali z fajerwerków lub przynajmniej ograniczyli ich ilość! Jednocześnie, prosi o wpłaty darowizn na pomoc zwierzakom. 

Dzięki wpłatom darczyńców OTOZ, w nocy z 31 grudnia 2024 na 1 stycznia 2025, będzie reagować na sygnały dotyczące wystraszonych i błąkających się samotnie zwierząt. Zwierząt, które w stresie i popłochu giną tysiącami, znajdując śmierć pod kołami samochodów lub gubiąc się, nie odnajdują drogi do domu.

W ramach projektu przygotowane zostały spoty reklamowe oraz zestaw formatów do komunikacji digital. Komunikacja realizowana jest w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, PR) oraz z pomocą influencerów.

Źródło: Kierunek Kreatywny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764