2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
Komunikację zachęcającą do wpłat, przygotowały wspólnie agencja reklamowa Kierunek Kreatywny oraz Studio Filmowe OTOFILM. W produkcji oraz obsłudze kampanii pomogli także Zooplus, Vein, Gazeta.pl portal Ratujemy Zwierzaki oraz dom mediowy Czarna Owca.
Pomysł na kampanię opiera się o pojedynek rewolwerowców odbywający się 31 grudnia na Dzikim Zachodzie. Główne postaci w spocie zagrali Bartosz Bielenia i Nikodem Rozbicki. Dodatkowo dołączył do nich Zbigniew Hołdys, który wystąpił w roli starego rewolwerowca. Jak zakończyło się starcie kowboi?
Sylwestrowy Patrol Animalsów to inicjatywa stowarzyszenia OTOZ Animals, mająca na celu pomoc zwierzętom przerażonym hukiem wystrzałów petard i fajerwerków. Kilka chwil nieodpowiedzialnej zabawy kosztuje wiele zwierząt przeżywanie traumy, a nawet życie. Stowarzyszenie apeluje do strzelców, aby zrezygnowali z fajerwerków lub przynajmniej ograniczyli ich ilość! Jednocześnie, prosi o wpłaty darowizn na pomoc zwierzakom.
Dzięki wpłatom darczyńców OTOZ, w nocy z 31 grudnia 2024 na 1 stycznia 2025, będzie reagować na sygnały dotyczące wystraszonych i błąkających się samotnie zwierząt. Zwierząt, które w stresie i popłochu giną tysiącami, znajdując śmierć pod kołami samochodów lub gubiąc się, nie odnajdują drogi do domu.
W ramach projektu przygotowane zostały spoty reklamowe oraz zestaw formatów do komunikacji digital. Komunikacja realizowana jest w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, PR) oraz z pomocą influencerów.
- Główne video kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=oXOyjoMY_b0
- Więcej o kampanii: https://kierunek.agency/strzel-kasa-na-zwierzaki
- Wpłat można dokonać na stronie: https://ratujemyzwierzaki.pl/niestrzelam
Źródło: Kierunek Kreatywny