logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kierunek Kreatywny z kampanią śpiworów Małachowski

  PR 15.05.2024, przeczytano 260 razy
ilustracja

Kierunek Kreatywny przygotował właśnie nową kampanię promującą śpiwory dla Marki Małachowski. Kampania wystartowała tuż po majówce i potrwa dwa miesiące. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kierunek-kreatywny-z-kampania-spiworow-malachowski,404218,artykul.html

Bohaterami kampanii są wybrane produkty z portfolio marki, które zostały przedstawione w bardzo bezpośredni sposób mówiący o cechach funkcjonalnych i przeznaczeniu produktów. Styl wizualny kampanii inspirowany jest starymi katalogami górskimi, co ma nawiązywać do historii marki.  

Małachowski to kultowa polska marka istniejąca od 1977 roku, pracownia sprzętu alpinistycznego Małachowski, współpracuje z krakowską agencją Kierunek Kreatywny od ponad roku. W ramach współpracy agencja przygotowała nowe pozycjonowanie, strategię komunikacji, identyfikację wizualną, a następnie w 2023 roku przeprowadziła pierwszą kampanię kurtek zimowych.  

Pracownia Sprzętu Alpinistycznego Małachowski to Polska marka założona przez Adama Małachowskiego, speleologa. Marka była zaangażowana w najważniejsze momenty dla historii polskiego himalaizmu, w tym zdobyciem Korony Himalajów przez Jerzego Kukuczkę. Obecnie marka produkuje kurtki puchowe, śpiwory oraz zajmuje się szyciem odzieży specjalistycznej na zamówienie.

Źródło: Kierunek Kreatywny

kierunek.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764