logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kohe: Nowa strona dla Fundacji Dziedzictwa Kulturowego

  PR 18.06.2019, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Dziedzictwa Kulturowego uruchomiła nowa stronę internetową. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Studio Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kohe%3A-nowa-strona-dla-fundacji-dziedzictwa-kulturowego,382930,artykul.html

Studio kreatywne Kohe było  odpowiedzialne za opracowanie nowego serwisu internetowego Fundacji Dziedzictwa Kulturowego www.dziedzictwo.org. Prace objęły opracowanie strategii, architektury informacji, nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu.

- Przyjazny interfejs sprzyja intuicyjnemu poruszaniu się po stronie, a jego celem jest wyeksponowanie głównych wartości i założeń Fundacji jakimi: są ochrona i promocja polskiego dziedzictwa kulturowego - powiedział Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe.

Fundacja organizuje prace konserwatorsko-restauratorskie, którymi objęte są  polskie zabytki oraz prowadzi działalność edukacyjną.

- Nowa strona jest głównym elementem strategii komunikacji FDK, zmierzającej do wzmocnienia świadomości wśród odbiorców oraz ukazania skali zrealizowanych projektów. Stworzenie serwisu prezentującego działania Fundacji, było sporym wyzwaniem i nauką komunikacji cyfrowej - mówi Krystian Gagoś z Fundacji Dziedzictwa Kulturowego i dodaje: -Powstanie strony to dopiero początek drogi.  Aby serwis jak najlepiej spełniał swoje zadania, cenna będzie dla nas informacja zwrotna od użytkowników, która pozwoli jak najlepiej dostosować naszą komunikację do odbiorców. Dzięki temu będziemy mogli w każdej chwili udoskonalać stronę i dodawać nowe treści.

ilustracjastrzałka

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764