logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kohe: Nowa strona dla Fundacji Dziedzictwa Kulturowego

  PR 18.06.2019, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Dziedzictwa Kulturowego uruchomiła nowa stronę internetową. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Studio Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kohe%3A-nowa-strona-dla-fundacji-dziedzictwa-kulturowego,382930,artykul.html

Studio kreatywne Kohe było  odpowiedzialne za opracowanie nowego serwisu internetowego Fundacji Dziedzictwa Kulturowego www.dziedzictwo.org. Prace objęły opracowanie strategii, architektury informacji, nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu.

- Przyjazny interfejs sprzyja intuicyjnemu poruszaniu się po stronie, a jego celem jest wyeksponowanie głównych wartości i założeń Fundacji jakimi: są ochrona i promocja polskiego dziedzictwa kulturowego - powiedział Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe.

Fundacja organizuje prace konserwatorsko-restauratorskie, którymi objęte są  polskie zabytki oraz prowadzi działalność edukacyjną.

- Nowa strona jest głównym elementem strategii komunikacji FDK, zmierzającej do wzmocnienia świadomości wśród odbiorców oraz ukazania skali zrealizowanych projektów. Stworzenie serwisu prezentującego działania Fundacji, było sporym wyzwaniem i nauką komunikacji cyfrowej - mówi Krystian Gagoś z Fundacji Dziedzictwa Kulturowego i dodaje: -Powstanie strony to dopiero początek drogi.  Aby serwis jak najlepiej spełniał swoje zadania, cenna będzie dla nas informacja zwrotna od użytkowników, która pozwoli jak najlepiej dostosować naszą komunikację do odbiorców. Dzięki temu będziemy mogli w każdej chwili udoskonalać stronę i dodawać nowe treści.

ilustracjastrzałka

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764