logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kompania Piwowarska z Altavią uruchamiają „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

  PR 21.10.2020, przeczytano 3547 razy
ilustracjastrzałka

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kompania-piwowarska-z-altavia-uruchamiaja-_strefe-kapitalnej-imprezy_-w-carrefourze,388883,artykul.html

Przygotowana przez agencję Altavia specjalna efektowna zabudowa oddająca imprezowy charakter marki piwa Captain Jack i mająca na celu zwrócenie uwagi klientów, stanęła w Carrefourze przy warszawskim Rondzie ONZ. Projekt zabudowy wyróżnia się w sklepie poprzez zastosowanie kombinacji metalu, pleksi oraz specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa. „Strefa kapitalnej imprezy” skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Wizualizacja strefy nawiązuje do elementów, charakterystycznych dla marki Captain Jack.

- Strefa kapitalnej imprezy” okazała się bardzo ciekawym i dość wymagającym projektem, który ewoluował od bardzo prostej zabudowy w założeniach, do mocno niestandardowej zabudowy w wersji premium w końcowym efekcie - mówi Dariusz Kopczyński, Senior Producer, Altavia Polska.

ilustracjastrzałka

- Projekt był także dla mnie sporym wyzwaniem, z powodu zupełnie nowatorskiej koncepcji, co wymagało mojej ścisłej współpracy zarówno z agencją, jak i zespołem zarządzającym marką. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć wspólnie spektakularny efekt - mówi Karolina Wojciechowska, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią i Rozwoju Handlu w Kompanii Piwowarskiej.

Altavia współpracuje z Kompanią Piwowarską od ponad 7 lat, realizując projekty dla dużej części brandów z jej portfolio.

Wraz ze „Strefą kapitalnej imprezy” w tym samym Carrefourze (Warszawa, Rondo ONZ) ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce, dla którego agencja Altavia także przygotowała specjalną zabudowę regału z użyciem drewna i miedzianych rurek kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa. Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764