logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online

   26.02.2021, przeczytano 900 razy
ilustracja

W dniach 23-26 marca 2021 r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. W trakcie spotkania będzie również mowa o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-mcct-%E2%80%93-rynek-spotkan-w-biznesie.-od-reala-do-online,390406,artykul.html

Szeroko rozumiany rynek spotkań, konferencji, eventów rozwija się w dużym tempie od wielu lat, a w związku z COVID’19 uległ całkowitej zmianie. Praktycznie każda firma podejmuje decyzje dotyczące właściwego modelu pracy i komunikacji z klientami, zarówno tej wewnętrznej, jak i kierowanej do szerokiego grona odbiorców na zewnątrz organizacji. O nadchodzących zmianach i trendach będzie właśnie mowa podczas pierwszej edycji MCCT Week.

W programie spotkania znajdą się m.in. takie zagadnienia jak organizacja eventów, szkoleń i spotkań w formule online i hybrydowych. Wydarzenia wirtualne szturmem zdobywają Internet i tworzą aktualną biznesową rzeczywistość. Liczy się odpowiedni impakt oraz zainteresowanie potencjalnych uczestników. A nadal wiele z firm i instytucji nie do końca wie jak zacząć działania w tym segmencie, dlatego podczas konferencji MCCT specjaliści z sektora eventowego odpowiedzą m.in. na pytania jak: dopasować platformę komunikacyjną do potrzeb eventu, zainteresować wydarzeniem, angażować uczestnika w trakcie eventu, tworzyć i przekazać wartościowy kontent w atrakcyjny sposób, wyposażyć studio tworząc event online, czy prowadzić spotkanie (autoprezentacja).

Podczas konferencji pojawią się też zagadnienia takie jak:

  • projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur
  • miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań
  • ergonomia Home Office
  • nowoczesna cyfrowa komunikacja wewnętrza i zewnętrzna
  • praca zdalna, grupowa, rozproszona
  • od reala do online w biznesie
  • trendy rynkowe, debaty ekspertów

Konferencja MCCT jest adresowana do firm, instytucji, użytkowników biznesowych, którzy w swojej pracy stosują lub planują użytkowanie nowoczesnych systemów do: pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w swoich biurach lub na odległość, bezpiecznej wymiany danych, idei, pomysłów, organizowania szkoleń, kursów, eventów online. Spotkanie kierujemy do pracodawców i pracowników, jak również do: agencji eventowych i marketingowych, projektantów, architektów, konsultantów, integratorów, właścicieli obiektów.

Udział w konferencji online MCCT to szansa na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych. W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q, którego wartość wynosi ok 11.000 złotych.

Konferencja objęta jest patronatem Signs.pl.

Serwisy społecznościowe:

Więcej informacji udziela Organizator:
Marengo

telefon: +48 12 413 52 02
e-mail: konferencja(at)mcct.pl

Źródło: Marengo, Lucky Monday PR&Events

Dodatkowe informacje:

Partnerami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak.

Patronat Medialny nad konferencją objęli m.in.: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.signs.pl, www.magazif.com www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764