logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kruk w nowej kampanii reklamowej „Porozmawiajmy o wyjściu z długów”

  PR 15.09.2021, przeczytano 872 razy
ilustracja

We wrześniu firma KRUK, zajmująca się obsługą zadłużenia, wystartowała z kampanią, w której zachęca Polaków do rozmowy na temat długów. „Porozmawiajmy o wyjściu z długów” to główne hasło, jakie usłyszymy zarówno w spocie reklamowym emitowanym w telewizji, jak i działaniach prowadzonych w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kruk-w-nowej-kampanii-reklamowej-_porozmawiajmy-o-wyjsciu-z-dlugow_,393004,artykul.html

KRUK jest liderem branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, pionierem strategii prougodowej i kluczowym graczem rynku - zarówno w obszarze windykacji na zlecenie, jak i obrotu wierzytelnościami.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas ugruntowanie pozycji KRUK-a na polskim rynku i budowanie wizerunku w oparciu o naszą strategię marki. Chcemy wzmocnić odbiór marki KRUK zarówno wśród naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów - mówi Tomasz Ignaczak, Dyrektor Generalny KRUK S.A.

KRUK chce ułatwić klientom proces spłaty

Koncepcja spotu, opiera się na nowej strategii marki firmy KRUK. Ma wspierać jej działania rebrandingowe i pomóc zrealizować cele biznesowe. Dług to problem do rozwiązania, ale inicjatywa w spłacie leży po stronie klienta. KRUK jest partnerem do rozmowy, który ułatwia proces wychodzenia z pętli zadłużenia, ale też potrafi realizować i wyegzekwować zapowiedziane konsekwencje.

KRUK w swojej kampanii pokazuje, że rozumie sytuacje swoich klientów: długi nie biorą się znikąd. W życiu zdarzają się różne sytuacje. Ważne jest to, co zrobimy, kiedy problem się już pojawi. Kontakt z KRUK-iem oznacza, że klient szuka rozwiązania, a ułatwiają mu to profesjonalni doradcy, którzy nawiązują kontakt z dłużnikami oraz wypracowują z nimi realny i elastyczny plan spłaty, dostosowany do aktualnych możliwości. Dowodem są historie bohaterów spotu, które zakończyły się happy endem.

Spot w telewizji i Internecie

Spot powstał w dwóch wersjach – 15 i 30-sekundowej i jest już emitowany w telewizji, serwisie YouTube oraz na platformach VOD. Za jego koncepcję kreatywną odpowiada agencja Insignia. Realizacją filmu zajął się dom produkcyjny Chroma Pro Agnieszki Chromickiej, a wyreżyserował go Jakub Kossakowski. Odpowiedzialność za budżet offline KRUK powierzył agencji mediowej Starcom, należącej do Publicis Groupe, a obsługą mediów online w kampanii wizerunkowej 360 zajmie się iProspect (dentsu Polska), która prowadzi na co dzień działania wizerunkowe i perfomance marki w Internecie.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764